środa, 13 marca 2024

Choinka 2024 - marzec

W tym miesiącu, do zabawy Choinka 2024, przygotowałam zawieszkę z haftem kokardy na gałązce ostrokrzewu. 

Na razie "plecy" zawieszek będą w kolorze czerwonym, a ja będę się zastanawiać, czy kolor filcu zmienić czy pozostawić.
 

Zawieszona na jednolitym tle ma nieco inne odcienie kolorów.


W wersji na leżąco kolory są jeszcze inne, ale tak dzieje się w zależności od otoczenia i od odległości od okna i padającego światła słonecznego.


Zawieszkę posyłam do zabawy, którą prowadzi Kress_Ka.


Zawieszki, które powstały w ramach zabawy Choinka 2024.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Piekna tą zawieszkowa kokarda, tworzy się śliczna galeria, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten hafcik a zawieszki wszystkie razem wyglądają bosko !!! fajnie by było jak by były też w innym kolorze, mówię o filcu i sznurku , ale czerwone też mogą być, fajnie wyglądają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeszcze nie zdecydowałam o zmianie kolorystyki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kolejna piękna zawieszka. Śliczny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna zawieszka do kolekcji. Ma w sobie dużo uroku😁😁 wszystkie piękne 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zawieszki urocze, a zestawione razem tworzą doskonały komplet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kolekcja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się zawieszka z rękawiczkami.Widziałam u jednej z hafciarek choinkę ubraną tylko w takie zawieszki i haftowane bombki.
    PS na frywolnym blogu mój komentarz gdzieś przepadł.....
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Nie przepadł, nie przepadł :)
      Komentarze są moderowane , a nawet jak wpadną do spamu, to je wyławiam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Kolejna urocza zawieszka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś były takie obrazki, że jak się nimi poruszało, to mieniły się. Twoja zawieszka też taka jest hihi ;).

    Bardzo fajna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Pamiętam te obrazki.
      Moja zawieszka zmienia się, bo różne tło i różna jasność w tych miejscach dała takie efekty.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękne te zawieszki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń