niedziela, 3 marca 2024

Domek mały - odsłona 4

Domek rośnie i rośnie..., chciałoby się zaśpiewać :)

Jak się cieszę, że od czasu do czasu pojawia się słoneczko.
Dni wtedy są radosne, przypływa energia i chce się zrobić wiele rzeczy na raz.
Jednak na obrazku niewiele się działo, bo... tych słonecznych chwil nie było zbyt dużo, a niektóre z nich trzeba było wykorzystać na konieczne prace w ogródku.

W poprzedniej odsłonie (TUTAJ) haft zakończyłam na takim etapie, jak widać na poniższej fotce.  


Ponieważ część haftu wykonywana była jasnymi kolorami, to mogłam wyszywać tylko w dni jaśniejsze.


Chodzi o błękity w coraz jaśniejszym odcieniu, co wymagało pracy w słoneczne dni. 


Na koniec zostały iksy o odcieniu tak jasnym, że prawie białym i ten fragment haftowałam w dzień bardzo słoneczny.
Tym sposobem ukończyłam "budowę" połowy domku i zagospodarowałam połowę ogródka. :)


Ciąg dalszy niebawem..., na pewno jeszcze w tym miesiącu. :)

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

34 komentarze:

  1. Wspaniale rośnie i domek i ogródek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny będzie, taki sielski, po,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połowa domku skończona, to na głowę nie będzie Ci już padać ;).

    U mnie dzisiaj jest piękna wiosenna pogoda :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - masz rację, już mogę schronić się:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Zapowiada się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie naprawdę uroczy domeczek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny będzie domek jak już go skończysz. Ciekawa jestem co potem pójdzie na warsztat .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Mam pewien plan, ale...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. ❤️🏡🦋👍🏻
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  8. ale będzie cudny obrazek:) podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pół obrazka. Czekamna resztę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, sielski obrazek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek! Podobaja mi się jego kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie chatki. Śliczny hafcik. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Pomału do przodu jak to mówią 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim domku chciałoby się mieszkać ,koniecznie na poddaszu z widokiem na piękne kwiatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - latem raczej na parterze, bo na poddaszu może być za ciepło. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. "Budowa" rośnie i zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny wzór a domku coraz więcej przybywa☺️☺️ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń