piątek, 22 marca 2024

Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 - marzec

W marcu, w ramach zabaw wielkanocnych - Od WN do WN oraz Pascha 2023-2024 powstała także tylko zakładka z zajączkiem, bo jak pisała poprzednio, kartek mam tyle, ile potrzebuję - nawet z niewielkim zapasem. 

Jest to ostatnia praca do zabaw wielkanocnych, jako że zabawa kończy się z końcem marca.
Zakładka na tle książki, tradycyjnie...


Myśl, która nie opuszczała mnie do końca wyszywania zajączka. 


Uśmiech zajączka. :)


Myśl krążąca po głowie. :)


Spojrzenie na obie strony zakładki.


Zakładka leci do zabaw wielkanocnych:



- u The Primitive Moon - mimo, że Organizatorka  przerwała zabawę, ja dokończyłam zamierzenia związane z tą zabawą.


Wszystkie prace, które wykonałam w ramach zabaw wielkanocnych.


O pracach frywolitkowych, wykonywanych w ramach tych zabaw, pisałam TUTAJ

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładna wielkanocna zakładka, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dopiero na zbiorczej fotce widać jaki ogrom pracy wykonałaś. Mnie się najbardziej podobają te kartki z haftem kolorowych jajek w kropki.
    A kolejna zakładka z Zającem jest urocza i nie jednej umili czas z książką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dokładnie tak, na zbiorczej fotce widać, co przez rok powstało.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku jak zwykle świetna zakładka i cytat:) pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna zakładka. Też kiedyś haftowałam ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Świetna zakładka ich nigdy za wiele :) O ale prac i szczerze powiem, że po roku to umykają kto co zrobił w danej zabawie, więc tym bardziej fajnie je zobaczyć razem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato - dziękuję :)
      Tak, dopiero zestawienie pokazuje, co powstało w trakcie zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Super zakładka 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zakładki są super :) Bardzo mi się podoba, że są dwustronne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładka, a haftowany zajączek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń