wtorek, 26 marca 2024

Kartkowanie z Ulą - marzec

W marcu, Ula zadała fajne zadanie dotyczące wykonania kartki w zabawie Kartkowanie z Ulą
Kartka może być dowolnego formatu, w dowolnej kolorystyce i z dowolną ilością dodatków, ale jest jedna wytyczna obowiązkowa - na kartce ma pojawić się dowolny ptaszek. 

Tak przyjemnie wyszywało się jednego ptaszka, że wyszyłam jeszcze drugiego, z których ten pierwszy powędrował na kartkę okolicznościową. 


Kartka okolicznościowa dotarła już do adresatki.


Wiem już, że kartka spodobała się.


Drugi ptaszek wskoczył na inną kartkę, przez co powstała taka nietypowa, wraz z którą sikorka poniesie świąteczne życzenia.  


Sikorka modraszka siedzi na gałązce ostrokrzewu w otoczeniu błękitnych poinsecji, co upoważnia kartkę do bycia świąteczną; czy dobrze myślę?


Obie kartki wysyłam do zabawy u Uli.


Baner marcowy

Baner ogólny zabawy

Oto kartki wykonane w ramach zabawy Kartkowanie z Ulą.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Śliczne kartki, śliczne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie obie kartki są super , choć ten ptaszek wiosenny bardziej mi się podoba !! teraz se myślę że mam też wzór z ptaszkiem wiosennym w kształcie jaja i ten mogłam wyszyć. Ale trudno jest jak jest i inaczej nie będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wzór przyda się na później.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne karteczki i piękne hafciki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne karteczki ! Jestem szczęśliwą posiadaczką karteczki z sówką -dzięki serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Miło mi, że się podoba. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudowne haftowane ptaszki. Urocze kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie prześliczne, Splociku, ale druga bardziej mi się podoba, bo sikorki to moje ulubione ptaki, a modraszki kocham szczególnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Też lubię sikorki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Śliczne kartki - uwielbiam karty z haftem ręcznym, to takie oryginalne i tak bardzo dedykowane indywidualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Co do indywidualności kartek z haftem, to zgadzam się z Tobą.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Sikorkowa kartka mnie urzekła ale pozostałe tez bardzo ładne. Kolorowy świat :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udanego kartki Splociku. Hafty z ptaszkami wyglądają uroczo i na pewno niesztampowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki urocze☺️☺️ bardziej podoba mi się ta pierwsza, pomimo że mój ulubiony kolor to niebieski ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń