piątek, 1 marca 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - marzec

Styczeń, luty już za nami, marzec przed nami, a co nam przyniesie, to się okaże.
Z miesiąca na miesiąc wykonujecie wspaniałe prace. 
Mam nadzieję, że z każdym następnym miesiącem będzie przybywać różnorodności i pomysłowości w tworzonych przez Was małych i większych dziełach. 

Pamiętajcie o wzajemnym odwiedzaniu się podczas zabawy i wspieraniu się motywującymi komentarzami, co jest szczególnie ważne w przypadku osób, które stawiają pierwsze kroki w zabawach, a są to Ewa oraz AnilinaAna - niech poczują się swobodnie w blogowej Rodzinie.
Witam również nową Uczestniczkę Majalenę.

Ciekawe, jak zinterpretujecie słowa wybrane z przysłowia albo z cytatu, które proponuję Wam na MARZEC w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo...2.  

1. Przysłowie 
Nie z każdego drzewa można zrobić flet.

2. Cytat 
Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Życzę przyjemnej zabawy. :)
 
Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo...2 trwa


O zasadach napisałam TUTAJ - zajrzyjcie czasem dla przypomnienia. :) 

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 3 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.



2. Motylek 



5. Ewa 

6. Anna Iwańska 

7. Majalena 

8. Elunia 

9. Urszula97 

10. Renata 

11. Barbara H 


13. El 


15. Ja Splocik 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

48 komentarzy:

  1. Witaj Splociku.
    Dziękuję bardzo za miłe słowa ☺️☺️
    Wiesz, że to Twoja zasługa rozwoju ostatnio mojego blogowego życia.
    Niemniej miło mi dołączyć do Was, obym dorównywała też pięknymi pracami jak Wasze🥰🥰
    Pozdrawiam ciepło ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - cieszę się, że mogłam Ci pomóc i nadal jestem gotowa pomóc, jeśli będzie to na miarę moich możliwości. :)
      Miło mi, że dołączyłaś do zabaw i już pierwsze koty poszły za płoty, a teraz będzie z górki. :)
      A prace wykonasz zgodnie z tym, co napisałam poniżej motto - jak potrafisz najlepiej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Poprostu pustka w głowie, czego się tu uczepić? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - ja też jeszcze mam pustkę, bo myśli zajęte są innymi sprawami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie cytat, zobaczymy co z tego wyniknie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - cytat, to z okazji Dnia Kobiet. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Reniu - zatem czekam na efekt. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Splociku u mnie juz znajdziesz pracę na Twoją zabawę;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. No cóż Splociku muszę się z tematem przespać bo mam zbyt dużo pomysłów. Ale na marzec wymyśliłaś super i przysłowie i Cytat.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - śpij dobrze i śnij, a potem zaskocz czymś wspaniałym. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. zaskoczenia chyba nie będzie. Tu znajdziesz moją pracę.
      https://iwanna59.blogspot.com/2024/03/kolejna-zakadka-i-zabawa-rekodzieo-i.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Przyjmuję wyzwanie. Pomysłu jednak jeszcze nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - pomysły przychodzą znienacka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Marzec u mnie :-)
      https://eurban1957.blogspot.com/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo2-marzec.html

      Usuń
    3. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Udało się wykombinować i tym razem nie psi patrol 😂 https://iglaprzezkanwe.blogspot.com/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo.html
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Dziękuję 😊 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączyłam do grupy marcowego cytatu i tu jest jego interpretacja: https://uantoniny.blogspot.com/2024/03/wyspianski-i-dzien-kobiet-czyli-skrzat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja marcowa interpretacja :https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo2-marzec.html
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Nadrabiam niedopatrzenie i zgłaszam sweterek. Zrobiłam to u siebie, ale zapomniałam tutaj. Dobrze, że Autorka wypatrzyła mój wpis! Nieoceniona jesteś Splociku!

    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2024/03/nie-z-kazdego-drzewa-mozna-zrobic-flet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację mimo, że po czasie - doceniam to. :)
      Widać, że mam jeszcze bystre spojrzenie chociaż od dłuższego już czasu patrzę na monitor przez okulary.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Wow, ile tu fajnych zabaw u Ciebie! Chętnie bym dołaczyła bo wiadomo, że w grupie raźniej sie tworzy. Jeśli mogę to już zabieram się za swoją pracę, kradne banerek na bloga żeby mi nie uciekło i do odwiedzenia niedlugo. Jak tylko skończe to wrzuce tu link do mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majaleno - miło mi Cię gościć u siebie. :)
      Cieszę się, że masz ochotę dołączyć do zabawy:)
      Dodaję Cię do zakładek, abyś mi się nie zgubiła.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Super, dziekuje bardzo i zapraszam do siebie na mój hafcik na wykrojniku ;)

      https://majalena.blogspot.com/2024/03/wykrojnik-jak-haftowany.html

      Usuń
    3. Majaleno - mam nadzieję, że dodasz mój blog do swoich zakładek. :)
      Dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    4. Tak tak jest juz dodany wraz z banerkiem. Ale dodam tez do obserwowanych. Dziekuje za zabawe.

      Usuń
    5. Majaleno - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Moja praca: https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/03/marcowe-zabawy.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Moja marcowa praca https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/03/262rekodzieo-i-przysowia-albo.html?m=1, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Moja prace, które zgłaszam do marcowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/03/haft-matematyczny-mathematical.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Splociku, tutaj jest moja interpretacja cytatu: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Mój marcowy udział: https://z-mojego-swiata.blogspot.com/2024/03/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-marzec-2024.html
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Witaj Splociku, z lekkim poślizgiem, ale oto moja interpretacja :) Mam nadzieję, że przyjmiesz ją do zabawy :)
    https://anilinowepasje.blogspot.com/2024/04/rekodzieo-i-przysowia-albo2-cos.html
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Poślizgi są u mnie dozwolone. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i dziękuję ☺️☺️

      Usuń
    3. AnilinaAno - :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń