poniedziałek, 22 kwietnia 2024

Moja mała, prosta dekoracja na BN - kwiecień

Dzisiaj łączę dwie zabawy, bo plany czasami zmieniają się, a miałam plan by nie łączyć zabaw. 
 
Ponieważ Renia w swojej zabawie Coś Prostego, dała ogólną wytyczną na coś związanego z BN, to powstała dekoracyjna zawieszka, która też pasuje do zabawy Małe Dekoracje

Zawieszkę wykonałam na bazie płyty CD z motywem świątecznym. 

Choineczki i poinsecja wycięte są z filcu, w środku kwiatka zastosowałam koraliki.
Na płytę przykleiłam bawełnianą, koronkową wstawkę, a na niej umieściłam filcowe elementy, kokardę i złoty sznureczek. 
W górnej części rozrzuciłam i podkleiłam kolorowe gwiazdeczki. 


Tę prostą ozdobę wykonałam na podobieństwo zawieszki napotkanej w Pinterest. 


Zawieszkę  posyłam do zabawy u Reni



Fotka zawieszki dołączy do galerii zabawy w podsumowaniu kwietnia.



Dekoracyjne płyty wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładna i urokliwa zawieszka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawieszka! Fajny pomysł na wykorzystanie niepotrzebnych rzeczy. Na pewno ktoś się zainspiruje😁 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Czasami warto skorzystać z nietypowych pomysłów i przekazywać inspiracje dalej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ciekawie wyglądają takie dekoracje wykonane na płycie CD, zawieszki są bardzo dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. świątecznie Bożonarodzeniowe klimaty, piękne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sztukaiksiazka - dziękuję :)
      Miło mi, że mnie odwiedziłaś i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej.
      W najbliższym czasie zrewanżuję się odwiedzinami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne zawieszki powstają z płytek, u mnie też stosik tych płyt.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Może i Ty jakoś wykorzystasz te płyty, które są już zbędne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Fajna ta Świąteczna Zawieszka na choince będzie super wyglądać. W ogóle super są te zawieszki na płytach CD.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Niestety te zawieszki nie są na choinę, bo moja choinka jest mała.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Kolejną śliczną zawieszkę stworzyłaś, splociku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ta ozdoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie połączyłaś obie zabawy. Zawieszka urocza. Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda zawieszka. Jednak Pinterest to niesamowita skarbnica pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Tam wejść na chwilkę i można przepaść. :) :) :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń