czwartek, 13 stycznia 2011

I ja tu nie lubić 13-tego?

Dawno, dawno temu 13-tgo, szczęśliwie uniknęłam wypadku, a było to w piątek.
Teraz często trzynastego spotykają mnie dobre rzeczy i nie ważne jest w jakim dniu wypadnie.

Dziś listonosz przyniósł mi dwie puchate koperty i obie zawierały coś, co mnie wzruszyło i sprawiło, że łezki zakręciły się w oku - jak zawsze, gdy wzruszam się :)

Teraz mam problem, o której najpierw napisać, ale myślę, że kolejność alfabetyczna będzie dobra :)))

Zatem pierwsza koperta należy do Gagi1957.

Po rozpakowaniu, moim oczom ukazały się takie cudne opaski na chusteczki.
Wykonane pięknie, gęściutko, precyzyjnie i z bardzo cieniutkiej nitki.
Białe mają kwiatek z perełką w środku - jest ich 13 :)))
Drugie są w kolorze ecru - tych jest 6 i w miejscach wachlarzyków mają przyczepione perełki.


Tu zbliżenie na pojedyncze opaski.


W kopercie była jeszcze kartka z migawkami miasta, w którym mieszka Gaga.
Na odwrocie przeczytałam sympatyczne życzenia.
Oglądając obrazki, przypomniałam sobie, jak kilka lat temu spacerowałam uliczkami tego miasta :)

Gaga - nie wiem, jak mam Ci dziękować!
Wzruszenie odbiera mi mowę. Jesteś kochana!
Dziękuję z całego serca i posyłam duuużo buziaków :)

*******

Druga koperta przyleciała od Motylka73.


Z tej koperty wyjęłam piękną kartkę z motylkami i pakuneczek .
W pakuneczku znalazłam woreczek - saszetkę uszytą z materiału w maki.
z jednej strony są moje inicjały.
Była tam jeszcze plastikowa podstawka, kwadracik kanwy i dwa motywy z koliberkiem - do wyszycia (do wyboru). Jeszcze była kartka z kilkoma drobnymi schematami.


Podłożyłam kolejno motywy z koliberkiem i porównałam jak może wyglądać podstawka - fotki poniżej.
Jednak wpadłam na inny pomysł i podstawka będzie wyglądać zupełnie inaczej :)))



Motylku - prześlicznie dziękuję i ślę mnóstwo buziaków. Jesteś kochana!
Wiedziałaś, że podoba mi się ten kształt podstawki.
Teraz będę miała dwie i obie będą mi przypominać o Tobie i o podwójnych urodzinach (blogu i moich).


*******

Na koniec o urodzinowym ciachu.

Chyba staje się tradycją, że na urodziny robię sernik na zimno.
Za każdym razem zmieniają się kolory w poszczególnych warstwach i dodatki bakaliowo - owocowe oraz dekoracja :)

W tym roku dekoracją jest coś, co wiążę się z tematyką drugiej gałęzi mojego blogu.
To coś, to obraz splotu dzianiny, a dokładniej lewej strony dżerseju inaczej zwanego splotem prawolewym.

Zdjęcie zrobiłam, gdy sernik był jeszcze w tortownicy i całe szczęście, bo pochłonięty został w mgnieniu oka i nie udało mi się zrobić innych fotek.

Jeszcze raz gorąco dziękuję Wszystkim
za życzenia przekazane różną drogą i na różne sposoby.
Jesteście kochani :))) 
 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek73
    2011/01/13 17:54:25
    Splociku - śliczne opaski na serwetki dostałaś! Prawdziwe cudeńka!

    Cieszę się, że przesyłka w końcu dotarła i że zawartość spodobała się.
    Ja też tak mam, że wciąż nie udaje mi się wyszyć żadnego z kolibrów, choć schemat dołączony jest do każdej podkładki, którą kupiłam - a przecież kilka już wyszyłam...

    Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Motylek
    -
    janola
    2011/01/13 18:17:01
    Wspaniałe prezenty - śliczne te szydełkowe serwetniki.
    Pozdrawiam i aż mi ślinka pociekła na widok tego sernika ;-)))
    Pozdrawiam
    -
    3nereida
    2011/01/13 18:28:37
    W życiu bym nie wpadła na to żeby sernik udekorować wzorem na druty . Pomysł genialny. Przy tym hmmmmm.... chyba jesteś uzależniona ;) obsesja jakaś czy co ;)
    Prezenty piękne . Bardzo udany trzynasty.
    -
    aneladgam
    2011/01/13 21:05:31
    A ja uwielbiam wszystko co ma ananas! :)
    Cudne prezenty, nie mogę się napatrzeć na te obrączki na serwetki.
    -
    gaga1957
    2011/01/13 21:37:54
    Bardzo się cieszę Splociku że przesyłka dotarla. Niech Ci te opaseczki służą już w nowym gniazdku. Ładnie sie będą prezentowaly na jednolitych serwetkach. Nie mialam takich pod ręką. Od Motylka też śliczne prezenciki, jak zawsze zresztą. A sernik..........Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze. Dziękuję serdecznie za Twoim posrednictwem za mile słowa od blogowiczek na temat tych opasek. Buziaki. No i głosujmy, głosujmy.
    -
    splocik
    2011/01/14 13:40:03
    Motylku - a ja jeszcze raz ślicznie dziękuję :) Koliberki koniecznie wyszyję, ale nie do podkładek - już myślę o ich przeznaczeniu :)

    Janola - dziękuję :) Skorzystaj z linku na przepis i życzę smacznego :)

    3nereida - dziękuję :) To nie uzależnienie, a miłość do dzianiny od najmłodszych lat :)

    Aneladgam - ja też patrzę i patrzę i jeszcze dziś zerkam :) Też lubię anansaki :)

    Gaga1957 - jeszcze raz ślicznie dziękuję :) Przy każdej okazji będą upiększać stół i przypominać o Tobie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    madziorek-myslipisane
    2011/01/14 20:28:15
    a ja lubię trzynastki ! a opaski piękne ! cuda dostałaś
    -
    splocik
    2011/01/15 16:01:13
    Madziorek - dziękuję :) Trzynastki nie są złe, tylko wystarczy odpowiednie podejście :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    afi77
    2011/01/19 11:24:52
    Splociku śliczne prezenciki!
    i torcik robótkowy poniekąd;)

    życzę szczęścia w głosowaniu... mój sms właśnie poleciał :)
    -
    splocik
    2011/01/19 14:21:09
    Afi77 - ślicznie dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość
    2011/02/13 19:54:21
    Piękne hafty, jestem pod wielkim wrażeniem:)
    Jeśli byłaby taka możliwość to poproszę wzorek do tych kolibrów
    Pozdrawiam
    Ania

    -
    splocik
    2011/02/17 08:04:03
    Aniu - dziękuję :) W tej chwili jest to niemożliwe, ponieważ mam nieczynny skaner. Przypomnij mi mailem za jakiś czas.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń