niedziela, 2 stycznia 2011

Trzy drzewka bonsai i delfinki - odsłona 1

Między Świętami, a nastaniem Nowego Roku wyszyłam trzecie bonsai.
Na schematach donice miały kolor szary, brązowy i czerwony.
Ja zdecydowałam się na odcienie pomarańczy i czerwieni.

Pierwsze drzewko

Drugie drzewko

Trzecie drzewko

Takie trio zawieszę pewnie w kolejności jak wyżej.
Jeszcze nie mam pomysłu na oprawę, ale wiem, że coś wymyślę :)))

Teraz poszukuję wyraźnego schematu do obrazka, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia (znalazłam go na którymś forum robótkowym) i wiem, że będzie to pierwsza praca, która zapoczątkuje robótki roku 2011 :)
Schemat, który posiadam jest mało czytelny, ale zacznę wyszywać już teraz, a w międzyczasie będę szukać czytelniejszego.
Oto obrazek, który zagnieździł mi się głęboko w sercu - czyż nie jest piękny?


Fotka pochodzi z sieci, ale już nie pamiętam, z której strony.

Jeśli ktoś ma czytelny schemat powyższego obrazka, to bardzo, bardzo proszę o kontakt mailowy.
Będę bardzo zobowiązana :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    haftka54
    2011/01/02 21:54:58
    Jak widzę hobbysta to takie urządzenie, które nie odpoczywa! Chętnie obejrzę jak już coś wymyślisz z oprawą bonsai, a wzorek nowego haftu wybrałaś śliczny! Pozdrawiam!
    -
    aneladgam
    2011/01/02 22:53:02
    Niestety nie mam tego schematu :(
    A to pierwsze bonsai już zawsze będzie mi się kojarzyć z piersią :D Po tamtym konkursie :)
    -
    hrabina.ee
    2011/01/03 08:20:27
    Obrazek bardzo ładny, ale ja niestety, nie pomoge Ci w schemacie, chyba, ze trafię gdzieś przypadkiem. Wtedy na pewno wyślę.

    Anka
    -
    Beata
    2011/01/03 09:18:58
    Jak patrzę na ten obrazek z delfinami, to mi się wydaje, że to niemożłiwe, żeby takie cudo wyhaftować. No ale ja jestem laikiem i to dla mnie wyższa szkoła jazdy :))) Ale delfiny kocham, widziałam je kiedyś na żywo, prawie mogłam dotknąć i chciałabym jeszcze kiedyś ...A co do bonsai, to u mnie tak jak u aneladgam. Tylko że teraz to koza w zaroślach jedne liście skubie, a w innych zplątały jej się rogi ;)))
    -
    3nereida
    2011/01/03 11:00:55
    Seria z drzewkami śliczna . Powodzenia nad nowa pracą .
    -
    splocik
    2011/01/03 21:03:14
    Haftka54 - prawda, nie potrafię siedzieć bezczynnie :) Na oprawę bonsai będziesz musiała trochę poczekać :)

    Aneladgam - schemat już mam :) A skojarzenie i u mnie pozostanie :)))

    Hrabina - dziękuję za chęci - schemat jest i jutro zabieram się do pracy, jeśli nic nie stanie na przeszkodzie :)

    Beata - też wydał mi się niesamowity ten obrazek i właśnie to mnie w nim zauroczyło :) Powoli i Ty sięgniesz po trudniejsze prace. Delfinki bardzo lubię, choć na żywo ich nie widziałam :) Nowe skojarzenie bonsai jest bardzo ciekawe :)))

    3nereida - dziękuję :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Muszelka
    2011/01/04 14:34:21
    Drzewka bardzo fajne... :)
    Ja kolekcjonuje wzorki z haftem delfinów jakie tylko napotkam po drodze... Uwielbiam delfiny i muszę się kiedyś skusić na taki obraz z nimi... Ten jest bardzo fajniutki... Dopiero teraz zobaczyłam, że poszukujesz... :) Mam go w swojej kolekcji ale widzę, że już ktoś Ci wysłał więc jeśli wzór który posiadasz będzie nieczytelny to mogę Ci przesłać swój, z miłą chęcią służę pomocą... :)

    Pozdrawiam serdecznie

    muszelka27.blogspot.com/
    -
    mięta
    2011/01/04 14:47:46
    Piękne te drzewka . Obrazek z delfinami uroczy, życzę mnóstwa czasu wolnego na jego wykonanie :-)
    -
    splocik
    2011/01/04 15:28:25
    Muszelka - ślicznie dziękuję Ci za odwiedziny, sympatyczny komentarz i przesyłkę :)
    Jak znajdę coś z delfinkami w moich zasobach, to wyślę Tobie - może tego nie masz w swoich zbiorach.

    Mięta - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aeshna777
    2011/01/10 20:41:44
    Cudo! Nie mogę się doczekać, aż zaczniesz i będę czekać na relację ;)
    -
    splocik
    2011/01/12 09:55:01
    Aeshna777 - zacznę z małym poślizgiem - wiadomo, sprawy ważne i ważniejsze :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń