sobota, 29 stycznia 2011

W jednej kopercie dwie niespodzianki

Trzy dni temu wyjęłam ze skrzynki wielką kopertę i po adresie nadawcy już wiedziałam od kogo.
To mnie nie zaskoczyło, ponieważ adresatka uprzedziła mnie o przesyłce, jednak po rozpakowaniu koperty moje zaskoczenie było przeogromne.
W pierwszej chwili zaniemówiłam i przestałam oddychać, ale gdy pierwszy szok minął i złapałam głęboki oddech, zaczęłam oglądać ze wszystkich stron to, co leżało przede mną.

Przesyłka była od Janoli i zawierała dwie rzeczy, z których jedna to spóźniony prezent urodzinowy (stwierdzenie Janoli), druga zaś przeznaczona jest do nowego gniazdka.

A przede mną leżało to:

Jak objaśniła Janola - Madonna wykonana została techniką makramy szydełkowej na bazie wzoru koronki klockowej.

I to:

Jak wyjaśniła Janola - naszyjnik, to koronka wykonana techniką widełkową 

Nie mogłam uwierzyć, że te rzeczy są w moich rękach.
To co mogłam jedynie podziwiać u Janoli, teraz jest w moim posiadaniu.

W czasie podróży, naszyjnikowi przytrafiła się przykra przygoda.
Jeden bursztynowy koralik uległ pęknięciu i odpadł - strzałki na powyższej fotce.
Ponieważ mam luźnie, jeszcze nie zagospodarowane koraliki, więc szybko przyczepiłam w tym miejscu nowy koralik i naszyjnik jest już cały.


Janola - stokrotnie dziękuję :) Jesteś kochana!
Wykonałaś te rzeczy technikami, którymi ja nie zajmuję się i prawdopodobnie nie będę ich stosować w moich robótkach.
Sprawiłaś mi ogromną niespodziankę, choć uprzedziłaś o przesyłce.
Jeszcze raz dziękuję z całego serca :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    haftka54
    2011/01/29 17:29:41
    Piękne rzeczy dostałaś i zrobione nie banalną techniką!Pozdrawiam
    -
    aneladgam
    2011/01/29 18:35:43
    SZOK!!! Nigdy nie widziałam takich ozdób!
    -
    janeczka3333
    2011/01/29 19:42:28
    Ale cuda!!! A madonna jak marzenie. Pozdrawiam serdecznie:)
    -
    urszula97
    2011/01/29 21:36:24
    Cudeńka,zastanawia mnie jedno słowo-"nowe gniazdko".pozdrawiam
    -
    3nereida
    2011/01/30 14:46:03
    Masz super przyjaciółkę . Piekne prezenty
    -
    janola
    2011/01/30 15:55:01
    :-)))
    Bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci i niespodziankę, i przyjemność.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    znami
    2011/01/30 20:42:14
    Takie ozdoby to prawdziwe dzieła. Chętnie sama bym coś takiego zrobiła :)
    -
    aga1-9791
    2011/01/30 23:59:57
    Cudności !!!!!
    -
    splocik
    2011/01/31 14:42:45
    Haftka54 - też uważam, że są piękne i podziwiam je kolejny dzień :)

    Aneladgam - też byłam w szoku, gdy wyjęłam te cuda z koperty :)

    Janeczka3333 - naszyjnik przypomina frywolitkę na pierwszy rzut oka, a Madonna to nie jedyna ozdoba wykonana przez Janolę tą techniką :)

    Urszula97 - to prawda - istne cudeńka :) Odnośnie gniazdka przeczytaj wcześniejszą notkę o symbolicznym prezencie choinkowym.

    3nereida - tak, to bardzo miła osoba :)

    Janola - Ty się cieszysz, a mi wzruszenie odebrało mowę i oddech, a oczy miałam wielkie jak5 zł. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za przepiękną niespodziankę :)

    Znami - masz rację, to prawdziwe dzieła :) Ja nie stosuję takiej techniki, więc nie pomogę.

    Aga1-9791 - podzielam Twoje zdanie :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń