piątek, 6 listopada 2015

Jeszcze trochę wyszywam

Dni coraz krótsze, a ja jeszcze wyszywam. Łapię ostatnie chwile światła dziennego, siadając przy oknie z aktualną wyszywanką.

Zanim przejdę do aktualnej robótki wspomnę, że z końcem sierpnia zakończyłam serię haftowanych zakładek i ostatnie dwie zakładki posłużyły jako upominek na zakończenie urodzinowego tematu.

Zakładka makowa

Zakładka lawendowa

Drugie strony zakładek

We wrześniu powstało kilka drobnych hafcików, ale o nich napiszę innym razem, może będą już zagospodarowane.

Od początku października z przerwami wyszywam jeden obrazek, który jest znany, bo schemat spotkałam na kilku stronach w sieci.

Dziś pokażę tylko fragment obrazka - poznajecie, co to jest?


Teraz obrazek jest na ukończeniu, a ja zaczęłam jeszcze jeden hafcik, który chcę skończyć zanim dzień będzie tak króciutki, że ciemno zacznie robić się o godz. 15.00.

Dwie fotki z początkowych "pociągnięć" igłą - czy rozpoznajecie, co będzie przedstawiał hafcik?




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2015/11/06 22:39:34
    Mnie tam mgła wielka na oczyska naszła, to w ogóle nie mam pojęcia , co masz na "tapecie".
    Sama ściubolę choineczki do wysyłki z kartkami, różniste gwiazdki dla własnego stroika, a reszta, to ..... wielka niewiadoma!
    Pozdrawiam cieplusio!
    -
    Jadwiga
    2015/11/07 08:54:11
    Piękne są te zakładeczki takie misterne.A ja kupiłam sobie taką lampę kosmetyczną,która daje światło dzienne i można pracować przy niej nawet wieczorami.
    -
    splocik
    2015/11/07 11:27:39
    Fusilla - to, co teraz krzyżykuję, nie wiąże się ze Świętami, a o kartkach dopiero zaczynam myśleć.
    Jedynie frywolitki związane są z ozdobami świątecznymi.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/07 11:30:54
    Jadwigo - dziękuję :)
    Nie chcę siebie kusić kupnem lampy, bo wtedy nie miałabym odpoczynku od krzyżyków na rzecz frywolitek, a moje ręce całkiem przestałyby mi służyć.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2015/11/07 14:07:43
    nie wiem co to będzie,ale będzie śliczne,haftujesz perfekcyjnie,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2015/11/07 14:19:51
    Urszula97 - dziękuję :)
    Może w następnej odsłonie rozpoznasz, co przedstawia hafcik. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2015/11/07 16:23:45
    Obrazek z aniołkami trzema znam, bo chyba to ten? ale następny haft.... nic mi do głowy nie przychodzi.
    -
    karto_flana
    2015/11/07 20:44:42
    piekne sa Twoje hafciki :) Na tym jednym obrazku widze aniolka :)
    -
    skrawek tęczy
    2015/11/08 11:49:47
    Zakładeczki śliczne, a rozpoczętych haftów chyba nie znam. Zapowiadają się jednak uroczo:)
    -
    fusilla
    2015/11/08 15:15:42
    Nie będę zgadywać, bo hafciarką nie jestem! Poczekam spokojnie na koniec robótki! Nie mam wątpliwości, że to będzie kolejne małe arcydzieło! :-))))
    -
    splocik
    2015/11/09 14:24:17
    Hrabino - obrazek z aniołkami trzema - zgadza się :)
    A drugi może w następnej odsłonie uda się rozpoznać.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/09 14:25:46
    Karto_flana - dziękuję :)
    Dobrze widzisz, że widzisz aniołka. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/09 14:27:40
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Gdy zobaczysz obrazki w całości, to zorientujesz się, że jednak je znasz. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/09 14:29:46
    Fusilla - a nie zgaduj i czekaj... Niebawem okaże się czy to małe arcydzieło, czy taki zwykły obrazek. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń