poniedziałek, 23 listopada 2015

Kartki z choineczkami

Aniołki przebierają nóżkami, ale chcę zakończyć temat kartkowy, jako podpowiedź do wykonania takich prościutkich, najprostszych... karteczek świątecznych.
Najpewniej jest to ostatnia grupa karteczek, jakie wykonałam w tym roku.

Motyw choineczki przewija się na różnych kartkach świątecznych, jakie można napotkać w sieci.
Jednak choineczki są takim wdzięcznym motywem do wycinania, że i ja zastosowałam je do wykonania moich karteczek.

Zastanawiałam się, jak pogrupować karteczki do prezentacji i po przyjrzeniu się... znalazłam klucz.
Czy widzicie ten klucz?




To chyba najprostsze do wykonania karteczki i przy najmniejszym nakładzie materiałowym.

Choineczki wycięłam z papieru falistego i oplotłam ozdobnym sznureczkiem.
Róg kartki wykleiłam wydrukowanym tłem z motywami gwiazdek.
Wydrukowałam ozdobne napisy tytułowe.
Przykleiłam trochę gwiazdek kupionych dawno temu.
Na czubkach choineczek przykleiłam gwiazdki, które otrzymała, od Urszuli97.



Prawda, że proste? :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    skrawek tęczy
    2015/11/23 16:40:29
    Może i najprostsze karteczki, ale prezentują się prześlicznie:) Pozdrawiam:)
    -
    Dziunia40
    2015/11/23 16:43:09
    Super takie delikatne:)
    -
    motylek73
    2015/11/23 17:48:47
    Z Twojego opisu wynika ze proste, problem w tym, ze samo wyciecie choinek w moim wykonaniu wcale nie byloby takie "proste"...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek
    -
    urszula97
    2015/11/23 17:48:51
    Bardzo pomysłowe, piękne, już tchnie świetami na blogu,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2015/11/23 18:42:03
    Skrawku tęczy - dziękuję :)
    Miło, że się podobają :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/23 18:42:45
    Dziuniu40 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/23 18:49:14
    Motylku - wycięcie na prawdę jest proste.
    Dlaczego w Twoim wykonaniu nie byłoby proste? Masz problem z rękami?
    Ja mam, a jakoś sobie poradziłam i Ty także sobie poradzisz. :)
    Narysowałam odręcznie choineczkę na kartce, jako szablon, a potem obrysowałam szablon po lewej stronie papieru falistego, a potem to narysowane po prostu wycięłam nożyczkami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2015/11/23 18:51:28
    Urszula97 - dziękuję :)
    W innych blogach już dawno świętami pachnie, a ja teraz zajmę się ozdobami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2015/11/23 19:28:04
    Splociku, nie ma problemow z rekami tylko nie potrafie niczego prosto wyciac.
    Tak mialam zawsze.
    Jak robie kartki, to kartoniki przycinam gilotynka, ale do choinki raczej sie nie nada.
    Motylek
    -
    splocik
    2015/11/23 19:52:35
    Motylku - ale po narysowanej kresce to chyba dasz radę wyciąć. :)
    Poza tym choinka może mieć "gałązki" w wygięte łuczki.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2015/11/24 17:18:03
    Proste, ale sliczne. Widać splociku,że jednak ta wena tak naprawde to Cię nie opusciła, tkwi uparcie przy Tobie, a mnie by siue bardzo przydała :)
    -
    splocik
    2015/11/24 19:36:16
    Ninko - dziękuję :)
    Mówisz i masz :)))
    Wysłałam Ci trochę weny i mam nadzieję, że dotarła na czas. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń