niedziela, 30 września 2018

Alfabet fotograficzny i litera S

Tak jak przypuszczałam, literka S daje ogromne możliwości, w związku z tym powtórzeń było mało, ale były i mnie się trafiły w zabawie Fotograficzny alfabet. :)))
Uczestniczki przedstawiły przeróżne fotki na cztery tematy związane z tą zabawą i to można zobaczyć u Czarnej damy - organizatorki zabawy.

Moje propozycje na literę S, to:

1. Jedzenie - Sól
Chociaż uchodzi za produkt niezdrowy (chyba w nadmiarze), to trudno (mi) bez niej się obejść.


2. Flora/fauna - Sosna
Ta sosna mieszka w naszym ogródku, ma 24-25 lat i jest co roku strzyżona i formowana.
W tym roku trochę "zarosła", bo była tylko strzyżona, ale za rok formowanie jej nie ominie.


3. W domu - Suszarka
Czasami jest bardzo potrzebna...


4. Na ulicy - Stopień
Są takie chodniki, które pozwalają pokonać pochyłości, ale by nie było pochyłości trudnych do pokonywania szczególnie zimą, to te chodniki mają takie wydłużone schody.
Mówi się wówczas, że chodnik ma stopnie łagodzące pochyłość, dlatego to, co widać na fotce nie nazwałam schodami.

 

Litera S za nami, a przed nami jeszcze tylko sześć liter do pokonania. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz