piątek, 21 września 2018

Fotograficzny alfabet z literą R

Między zadaniem z literą R i zadaniem z literą S, w zabawie Fotograficzny alfabet, jest dłuższa przerwa, to skorzystałam z niej i dopiero teraz piszę o literze R, bo akurat w tym tygodniu nagromadziło mi się parę innych spraw i ta przerwa była mi na rękę.

Wydawałoby się, że na literę R jest tak dużo możliwości, że istnieje małe prawdopodobieństwo wielu powtórzeń tematu.
Niestety z moim rachunkiem prawdopodobieństwa rzeczywistość wyminęła się. :)))
W zabawie było sporo, bo 9 powtórzeń w temacie Fauna/Flora, a sprawa dotyczyła róży.
Ja akurat, mimo, że uwielbiam róże, nie zaproponowałam róży, ale rudbekię, która właśnie teraz kwitnie i sprawia, że na działce jest odrobinę słoneczka nawet w pochmurny dzień.

Moje wszystkie propozycje:

1. Jedzenie - Rogalik
Są to rogaliki z ciasta serowego, których dawno nie robiłam i chyba najwyższy czas upiec je.
Z tego ciasta piekłam inne drobne ciasteczka.
 

2. Flora/fauna - Rudbekia
Rudbekia, to te żółte kwiaty, które rosną w towarzystwie krzaczka podobnego do lawendy i tworzą z nim wspaniały duet kolorystyczny.
Ten krzaczek, to Perowskia - ma podobny zapach i drobne kwiatki podobne do lawendowych .

 3. W domu - Ramka
Ramkę wykonał Ktosiu z cienkich gałązek wiśniowych.
Ramka polakierowana wspaniale trzyma się któryś rok z rzędu i ma się dobrze.

 4. Na ulicy - Rynna
Czasami rury spustowe, odprowadzające wodę z rynien, tworzą prawdziwe "dzieła sztuki". :)))


Literka R za nami, teraz czas na kolejną...


4 komentarze:

  1. Fajne zdjecia.Ramka ciekawie wygląda. Pozwoliłam sobie zapisać przepis na rogaliki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Ramka sprawdza się doskonale i przede wszystkim jest INNA :)
      Rogaliki są naprawdę pyszne - smacznego :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. porywam rogalika do porannej kawki i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko - porywaj przepis, zrób sobie ucztę w realu - pychota!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń