czwartek, 27 września 2018

Kartka w zieleni i bombki

Do wykonania karteczki wykorzystałam bombkę z pierwszej edycji zabawy Raeszki, z lutego - pisałam o niej wcześniej.
Bombka ma kolor zielony, dobrałam więc dodatki w odcieniach zieleni oraz bieli z akcentami czarnymi i powstało takie coś...


Kwiatek nie jest wytworem moich rąk, ale rąk Ninki, a wycinanki pochodzą jeszcze z zasobów przydasiów, a jakie zaopatrzyły mnie koleżanki blogowe.


A to bombki, które wyszywane były w kwietniu, w pierwszej edycji Bombkowania u Raeszki, ale ja wyszyłam je dopiero teraz.
Wszystkie hafciki razem...

 I każdy osobno...



Wzorek dodatkowy - powtórzyłam reniferka w lustrzanym odbiciu.


Kartkę zgłaszam w pierwszej kolejności do Xgalaktyki , a bombki dołączam, bo one choć z pierwszej edycji, to wykonane zostały teraz i też związane są z ozdobami świątecznymi i choinką.


Natomiast u Igiełki zgłaszam wszystko, jak leci, ponieważ nadal znikają resztki mulin na bombki obu edycji.



12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a hafciki z I edycji też bardzo ładne - ciekawa jestem czy wszystkie wylądują na kartkach?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Nie wszystkie bombki znajdą się na kartkach, część ma już swoje przeznaczenie inne.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo fajne hafciki Splociku, a karteczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty, bardzo mi się podobają takie wyszywane jednym kolorem. Kartka bardzo udana, a i jeszcze zachwyciły mnie te małe reniferki, no urocze są :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Ja też lubię hafty jednobarwne, często stosuję je jako odpoczynek od kolorów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczna karteczka. piękne hafty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie hafciki bardzo ładne.Karteczka wyszła super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka!!!Śliczne hafciki:))

    OdpowiedzUsuń