poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Kości rzucone w kwietniu i 4 z 12 prac

Na początku kwietnia rzuciłam kośćmi i pojawiło się wiele kropek...
Na rzuconej pierwszej kości pojawiła się piątka, zaś na drugiej kości wypadła czwórka.
Kropki - 5 w pionie i 4 w poziomie, dały na skrzyżowaniu w diagramie wynik - FILC.


Zaczęło się myślenie i szukanie pomysłów na Pinterest.
Od propozycji tam przypiętych, prawie oczopląsu dostałam.
Wybrałam dwie inspiracje, dokonałam przeglądu kawałków filcu, jakie pozostały mi po robieniu zawieszek z haftowanymi bombkami i słoiczkami.
Uchowały się odpowiednio "wielkie" kawałeczki, by powstały filcowe kurczaczki i jajeczka.
Do ozdoby jajeczek wykorzystałam kawałki tasiemek i pasków kwiatowych, a także białe guziczki w kształcie kwiatków.

Zielone jajeczko (mniejsze od pozostałych) było ozdobione jako pierwsze i dopiero po przymocowaniu wszystkich detali zauważyłam, że zrobiłam to odwrotnie niż planowałam.
Różowe jajeczko ma ozdoby przymocowane według planu.


Jajeczka pomarańczowe z czerwonymi dodatkami


Jajeczka żółte z żółtymi i białymi dodatkami.


Żółtego filcu wystarczyło na trzy kurczaczki i dwa jajeczka.


Zamocowane na patyczkach kurczaczki, chwilowo przysiadły na bukiecie zasuszonej lawendy, ale ich miejsce pewnie zmieni się, gdy pojawi się świąteczny wystrój pokoju.


Filcowe pisanki i kurczaczki zgłaszam do dwóch zabaw.


Najpierw do zabawy u Ani z Kreatywnej Jacewiczówki, czyli Kości zostały rzucone, bo od rzutów kości zaczęło się poszukiwanie inspiracji.


Ponieważ są to prace wykonane w tematyce wielkanocnej, więc pasują do zabawy 12 prac Rękodzielniczki, więc zgłaszam je do Reni.



28 komentarzy:

  1. Śliczne jajeczka i kurczaki.Pomysłowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze te filcowe jajeczka i milusie kurczaczki. Takie dekoracje pięknie tworzą świąteczny nastrój w domu.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Dzięki zabawie, będę miała coś nowego do dekoracji światecznej.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Optymistyczne i przyjemnie kolorowe prace :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie są te Twoje filcowe ozdoby wielkanocne :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje, kolorowe i radosne! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymi kurczakami to mnie powaliłaś. Są genialne !!! Zresztą jajeczkom tez niczego nie brakuję. Brawo , świetne dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      W normalnym czasie, pewnie powstałoby ich więcej i poleciałyby jako dodatki do kartek.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Splociku, urocze są te Twoje filcowe maleństwa, szczególnie te kurczaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne filcowe jajka i kurczaki!
    Moje u Rodziców...
    Ciepłe i Puchate posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Ciepłe i puchate odwzajemniam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jajeczka super, ale kurczaki mnie powaliły na kolana. Szkoda zę nie mam filcu bo też bym kilka zrobiła. Śliczna z nich dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Możesz uszyć z materiału, jak nie masz filcu.
      Gdy wypełnisz, będą równie pulchne. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Świetny pomysł i wykonanie, szczególnie kurczaczki mnie zachwyciły:)Fantastyczne wielkanocne ozdoby.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Fajnie, że zabawa trwa, bo myśli na chwilę uciekają od problemów - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Sliczne wielkanocne ozdoby, urocze jajeczka i kurczaczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Temat wcale nie łatwy, a Ty wybrnęłaś rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywna Jacewiczówka - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń