wtorek, 28 kwietnia 2020

Czerwień, tulipan i serce

Jak w tytule, kolor czerwony, tulipan oraz serce, Ania zebrała w majowych wytycznych zadania zabawy Kartki przez cały rok 2020.
Jak chyba u większości, moja głowa zajęta jest różnymi myślami, więc prac jest tylko tyle, by wywiązać się z zabaw.
W tym miesiącu starałam się nie łączyć zabaw i tylko w jednym przypadku połączyłam dwie zabawy, ale to było na początku miesiąca.

Temat Ani nawet mi przypasował, bo mój Ktosiu jest imieninowo kwietniowy, więc kartkę wykonałam dla Niego.
Kolor podstawy kartki to ciepły słoneczny (z lekką nutą pomarańczy), a tu wyszedł cytrynowy.

Zaczęłam wyszywać od serduszka i okazało się, że źle wyliczyłam jego położenie na kawałku kremowej kanwy z resztkowych zasobów.
Okazało się, że później nie zmieszczą się tulipany.


Miałam do wyboru - prucie albo jakaś kombinacja.
Wybrałam kombinację i wyszyłam drugie serduszko z przesunięciem w prawo.
Efekt, jak widać wyszedł całkiem fajny - dwa serduszka złączone bukietem tulipanów.


W serduszku wyszyłam napis...

Kartkę zgłaszam do zabawy u Ani.


32 komentarze:

  1. Świetnie sobie poradziłaś - podoba mi się efekt końcowy.
    Też haftowałam to serduszko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Widziałam i podziwiałam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczna kartka. Wybrałaś cudnej urody wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serduszko! Wykombinowałaś rewelacyjnie, bo wygląda tak jakby tak miało być :-) Śliczna kartka :-) Wszystkiego dobrego dla Ktosia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Czasami kombinowanie daje zaskakujący efekt. :)))
      Dziękuję w imieniu Ktosia. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. A, to W. zadowolony, co ?
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Zadowolony, a jakże. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale urocza karta. I jak świetnie sobie poradziłaś z serduszkiem - efekt jest cudowny.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypadek sprawił, że powstał bardzo oryginalny haft. Dwa serduszka to bardzo symboliczny obrazek. Śliczna jest ta karteczka.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję :)
      Mnie samą efekt zaskoczył. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyszło :) Kombinowanie nie jest złe :)) Śliczna kartka! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Kombinowane, to dobra sprawa. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Z tego kombinowania wyszedł Ci ładny hafcik :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszła kombinacja.Tak ma być.Kartka elegancka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny hafcik :) Pięknie prezentuje się karteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. I przypadkiem wyszedł Ci przepiękny hafcik, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ae świetnie Ci to wyszło. Pięknie wygląda to podwójne serduszko i gdybyś nie napisała w życiu bym nie wpadła że to efekt pomyłki. A ten hafcik jest już trzecim jaki powstał w tym miesiącu.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Pomyłki są mobilizujące i dają ciekawe efekty, gdy nie chce się pruć. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczna kartka:) Haft jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne tulipany, a haft uratowałaś rewelacyjnie, toż to taki wzór był i już. Gdybyś nie napisała to bym się nie zorientowała :-) Pięknie jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Nie mogłam pominąć milczeniem, bo ten wzór wyszyty był w zabawie przez trzy osoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń