środa, 15 kwietnia 2020

Metryczka w kolorach niebieskich

Niedawno, znajoma została Babcią.
Zanim dziecko przyszło na ten świat, dowiedziałam się jakiej jest płci i poznałam imię.
W tajemnicy przed znajomą zaczęłam wyszywać metryczkę, a gdy chłopiec pojawił się, zapytałam o najważniejsze dane dziecka.
Kilka dni później wręczyłam obrazek zaskoczonej Babci.
Babcia uradowała się i zapytała, czy obrazek może przekazać Mamie dziecka.
Dla mnie to było oczywiste, ale rzecz jasna odpowiedziałam twierdząco.

Na fotkach ukryłam dane dziecka, ale podpisałam miejsca, w których wyszyłam odpowiednie słowa i liczby.



Nieco bliżej...




Chwilę przed oprawieniem.



Metryczka w oprawie.



Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.
Trzymajcie się mocno i nie dajcie się złamać ani wirusowi, ani niepokojowi.
Życzę poświątecznie dużo, dużo zdrówka i spokoju. 

32 komentarze:

  1. Taka piękna metryczka będzie wspaniałą pamiątką dla dzidziusia i rodziców.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Też tak myślę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Taka metryka to pamiątka na całe życie. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pamiątka 🙂 mina znajomej chyba bezcenna 😉
    Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo zdrówka ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Oj bezcenna, nie spodziewała się takiej niespodzianki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczna ta metryczka , wzorek extra i pięknie oprawiony . Taki prezent to pamiątka na zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Okazało się, że oprawa idealnie pasuje do wystroju pokoju dziecka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczny haft i cudnie wygląda w tej ramce! Idealnie ja dobrałaś :-)
    Zdrówka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      Tak mi się udało. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękną pamiątkę przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka pamiątka na wagę złota! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Krásny obrázok na pamiatku, určite potešil :-)
    Prajem pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie ładna pamiątka.Ja nie tak dawno haftowałam dwie. Dla dziewczynki i chłopczyka. Teraz mam już przygotowaną do haftowania trzecią dla mojej najmłodszej prawnusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Kilka metryczek wykonałam w różnych latach i wiem, że sprawdzają się jako pamiątki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Melduję wykonanie zadanie kwietniowego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację :)
      Twój link i fotki dodałam do odpowiedniego wpisu.
      Na przyszłość proszę, informuj mnie pod wpisem z właściwym zadaniem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękna pamiątka :)
    Ja również życzę Ci dużo zdrowia i sił do przetrwania tego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczną metryczkę wyhaftowałaś Dobra Duszo!
    A filcowe kurczaczki wcześniej zaprezentowane są odjazdowe!

    Pozdrawiam słonecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Miło mi, że podobają się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Słodki prezent :) Nie dziwię się , że dumna babcia chciał sie podzielić pięknym cudeńkiem :)

    OdpowiedzUsuń