niedziela, 26 kwietnia 2020

Wiosna w moim ogródku

W moim ogródku, wiosna coraz bardziej zaznacza swoją obecność.
Krótki pobyt na działce tydzień temu zaowocował w drobne prace porządkowe i sesję foto kwitnącym aktualnie kwiatom.

Jeszcze kwitnące żonkile - odmiana jasna z żółtym środkiem.

 Zaczęły kwitnąć omiegi.

Część tulipanów rozwinęła się z pąków.




Czasami coś przesadzam i potem pojawia się taka mieszanka, jak niżej. :)))
Róże nieco przemarzły w czasie ostatnich nocy z przymrozkami, ale powoli doprowadzę je do porządku.


Przy przyciętej forsycji przysiadły niezapominajki.


Bukiet zamkniętych jeszcze tulipanów ucięłam do wazonu.
Po kilku dniach kwiaty pięknie rozwinęły się,

 a ja zajrzałam im w serduszka.




Dzisiaj też byliśmy na działce, więc jeszcze kilka nowych fotek tulipanów.






Ubiorek wiecznie zielony zapełnił się kwiatkami.


Gdy coś przesadzam, to czasami coś innego się "zgubi" i potem pojawiają się niespodzianki. :)))
Ten tulipan wyrósł w lawendzie. :)))


Nowy nabytek - tulipan pełny - pięknie wygląda.


Mam nadzieję, że cebulki rozmnożą się i będzie więcej takich piękności.
Kwiat z bliska.

22 komentarze:

  1. Tulipany to jedne z moich ulubionych kwiatów. Poza tym bardzo lubię konwalie i fuksje z kwiatów doniczkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat Myśli - dziękuję za odwiedziny :)
      Mam w ogródku konwalie, ale nie upilnowałam ich, a one teraz zawłaszczają kawałek trawnika.
      Zastanawiam się, jak się ich pozbyć.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać kwiaty.Cudne kolorki.Nie chce martwić ale te pełne tulipany po dwóch lub 3 latach są już puste.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Ciekawa jestem czy moje nabytki zmienią się w tulipany pojedyncze.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pięknie, kolorowo masz na działce :-) i bardzo sucho :-( oby deszcz się pojawił i na trochę został.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      No tak, sucho jest, ale podlewam rzadko i tylko kwiaty i krzewy owocowe. Czekam na deszcz, jak wszyscy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Pięknie maz na działce, kwiaty cudne a ten pełny tulipan , cudo Jak byś miała za dużo to przygarnę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jak będą przychówki, to nie ma sprawy - podeślę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Feeria kolorów!!!
    Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten ostatni tulipan.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - będę go podziwiać na żywo jeszcze kilka dni, a potem pozostanie tylko fotka. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Uwielbiam wiosnę. Niestety u mnie w tym roku smutna, ponieważ nie bywam na działce ze względu na dobrowolną kwarantannę i nie mam okazji oglądać budzącej się do życia fauny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko Ja też lubię tę porę roku. :)
      Teraz bywamy na działce raz w tygodniu i czasem trafiamy na coś, co już przekwitło.
      Kwarantanna trochę utrudnia, ale jakoś sobie radzimy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przyroda jest naprawdę piekna, ślicznie tam u Ciebie w ogródeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, masz kwiaty, Splociku. Bardzo lubię tulipany.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tulipany!
    Niestety, u mnie juz przekwitly...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - gdy u Ciebie kwitły tulipany, u mnie jeszcze były pod ziemią. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękne! A ja właśnie kwiaty haftuję🏵️🌺
    Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamkowa - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń