środa, 12 kwietnia 2023

Dziękuję po Świętach

Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia,
które dotarły do mnie różnymi drogami.

Szczególne podziękowania kieruję do tych osób, które przysłały kartki pocztą tradycyjną bądź kurierem z racji zawartości przesyłki. 

Zanim przejdę do prezentacji kartek, przedstawiam śliczne jajka, które wykonała i przysłała Fuscila.


Żółte, wesołe jajko postanowiło pozować z kartkami, a ja się na to zgodziłam :)))

Tradycyjnie, przedstawiam kartki i podarunki alfabetycznie.








Koleżanka obdarowała mnie w taki sposób wydmuszkami jajkowymi. 
Przez chwilę kompozycja była stroikiem przedświątecznym, po czym wymieniłam zawartość naczynia i powstał stroik, który prezentowałam przy okazji życzeń - TUTAJ


Otrzymałam też od tej samej Koleżanki wianuszki.

Ten wiklinowy, ozdobiony większymi kwiatkami.


Ten styropianowy, owinięty tasiemką i ozdobiony drobniutkimi kwiatkami.


I ciąg dalszy kartek.





Jeszcze raz dziękuję za piękne życzenia i kartki oraz cudne upominki.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Pieknosci, dziewczyny mają talent.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - też tak uważam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wspaniałe są takie dowody pamięci i sympatii.
    Pozdrawiam, Splociku
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - przyjemnie otrzymywać takie dowody sympatii :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne kartki i równie piękne ozdoby świąteczne - gratulacje. Miło mieć takich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - miło mieć takich fajnych znajomych w realu i wirtualnie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ja w tym roku dostalam na Wielkanoc az DWIE kartki, w tym jedna od sasiadow. Wszyscy inni przerzucili sie na wiadomosci elektroniczne.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - oj, to dużo kartek otrzymałaś...
      No tak, coraz więcej osób przerzuca się na życzenia elektroniczne :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne kartki i wianuszki. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Cię dziewczyny obdarowały. W sumie to szkoda że nie ma wśród nas żadnego faceta. A wianuszki też świetne takie wiosenne i kolorowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - prawda :)
      Nie spotkałam męskich blogów o rękodzielnictwie.
      Wianuszki będą ozdobą do lata.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wow, no troszkę Ci zazdroszczę :) ja w tym roku nie dostałam żadnej kartki :(. Kiedyś było 12 -10, a teraz, zero :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - nie zazdrość, może w przyszłym roku będzie ich trochę. :)
      A sama ile wysłałaś?
      Ja kiedyś wysyłałam 15-20 i tyleż otrzymywałam, teraz muszę się ciut ograniczać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Niesamowicie zostałaś obarowana. Fajnie jak ktoś pamięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - fajnie jest tak odczuwać czyjąś pamięć :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. piękne kartki i prezenty dostałaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - wiesz sama, jaka to radość, gdy ktoś o Tobie pamięta. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Splociku zostałaś zasypana ślicznymi kartkami! Jakie to miłe, że tyle dziewczyn wysyła karteczki😊
    Piękne prezenty otrzymałaś, jajka są urocze:)
    Pozdrawiam ciepło 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      To prawda, miłe są takie trzymanie w rękach i oglądanie wytworów Waszych rąk. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń