poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Choinka 2023 - kwiecień

Ostatnio wykonałam (TUTAJ) zakładkę ze śnieżynkami w kolorze niebieskim w ramach zabawy Choinka 2023.
Lubię od czasu do czasu wyszyć coś jednym kolorem.
Postanowiłam, że wykonam jeszcze jedną zakładkę w tym samym tonie.

Wykorzystałam do tego wzór z bombkami, których było trzy, ale ja wykonałam tylko dwie, by nie przedłużać zakładki.
Wydaje mi się, że mniejsze zakładki są delikatniejsze, a dłuższy ogonek zawsze wystaje z książki, bez względu jak zakładka jest umieszczona w książce.
Taki jednobarwny wzór wyszywa się szybko i przyjemnie. :)


Z drugiej strony odpowiedni napis. 


Zakładkę posyłam do zabawy u Xgalaktyki


I banerek zabawy.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

22 komentarze:

  1. Sprytnie ułożone bombki na zakładce, zakładka wyszła piękna.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę tych zakładek 🤩 Cudo! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Moja droga, Ty nie zazdrość, tylko chwytaj za igiełkę i rób swoje zakładki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajna zakładka :) Taki motyw daje dużo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne te bombki. Minimalistyczne a bogate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Wyglądają jak ażurowe. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Brawo Ty , Co prawda preferuję dłuższe zakładki a krótsze tasiemki, ale tu przymusu nie ma każdy robi jak mu pasuje.
    Wzorek bombek jest super !!! i brawo Ty że kolejną zabawe masz zaliczona :-)m
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Długość zakładki zasadniczo zależy od wzoru, ale jeśli mogę regulować długość zmieniając nieco wzór, to to robię. Tak było w przypadku bombek, w oryginalnym wzorze były trzy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękna zakładka:) ale te literki z tyłu też masz mistrzowskie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Mam opracowane dwa sposoby na "pisanie" po kanwie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Przepiękna zakładka, uwielbiam zimę, jeszcze się nią mogę nacieszyć, bo zaraz to wparuje wiosna a potem lato z komarami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Ja zimę lubię oglądać przez okno albo na ekranie tivi albo na obrazkach, haftowanych też. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Hehe zakładkowa ostatnio jesteś:) brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Zakładki zawładnęły mną chyba na dłużej. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jak ja Ci zazdroszczę tego tempa wyszywania zakładek. Tyle bym chciała wypróbować wzorów, a jednak i czas i ręka na to nie pozwalają. Za to mogę podziwiać innych prace i to też czynię :) Śliczna zakładka i tym razem wyszła. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Może ja mam więcej czasu, ale Ty zacznij wyszywać swoim tempem, a ja będę Tobie zazdrościć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Szalejesz z tymi zakładkami Splociku ale nie dziwię się
    bo są naprawdę urocze! Ta w niebieskościach idealnie pasuje do świąt Bożego Narodzenia. Bardzo mi się podoba :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalakyko - dziękuję :)
      Kolory niebieskie kojarzą się z niebem, ale też z odcieniem lodu i śniegu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń