wtorek, 4 kwietnia 2023

Kwietniowa praca do przysłowia i cytatu

Brak zabawy typowo kartkowej sprawia, że brakuje mi mobilizacji do systematycznego wykonywania choćby jednej kartki w miesiącu. 
Tak się poukładało, że nie wysyłam ostatnio dużej ilości kartek, jak kilka lat temu, a z zapasów kartkowych sporo ubyło. 
Nowych kartek nie przybyło, więc trzeba było mocno zmobilizować się, by wykonać kilka kartek za jednym posiedzeniem. 

Wykonałam sześć kartek, ale tu przedstawiam trzy, a resztę dołączę do zabawy wielkanocnej.

Przypomnę zaproponowane na ten miesiąc przysłowie i cytat w zabawie Rękodzieło i przysłowia albo....

1. Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.
2. "Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa. " Mary Lou Cook

Kartki pasują do przysłowia i do cytatu, bo są jajka - nawet całe i pasują do kilku określeń wymienionych w cytacie, a na pewno do ostatniego "dobra zabawa".

Kartki przedstawiam na stelażyku.


Tu oprócz jajek jest też skorupka


Tutaj jest pełen koszyczek jajek.


A tu na leżąco na biurku.




Jeszcze takie wspólne zdjątko. 


Kartki dodaję do galerii mojej zabawy - TUTAJ.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Śliczne wielkanocne karteczki i w punkt pasują do przysłowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze najbardziej podziwiam frywolitki.

    Pracowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedną z tych pięknych karteczek właśnie dzisiaj dostałam -serdecznie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Miło mi, że kartki podobają się Tobie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Fajne kartki powstały i super, że Ci pasują do zabawy !! Ja tez chyba wybiorę jajo. Ale stwierdzam że o wysyłce na tegoroczną Wielkanoc moje pudło z kartkami świeci pustkami, a nie lubię robić nic na ostatnią minutę, to chyba będzie trzeba uzupełnić zapasy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja teraz mam pustkę w kartkach świątecznych, więc muszę zacząć robić, by przygotować zapasy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajne kartki powstały, świetnie interpretują i przysłowie i cytat.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki Splociku, jaja jak malowane 😊
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie - motywacja - czasem jej brakuje, ale jak już człowiek siądzie to i kilka wspaniałości może wypuścić spod swoich rąk :) Fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Motywacja sprawia, że trzeba pomyśleć, przygotować, wykonać, a do tego zabawy są akuratne. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń