poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Kolorowe biscorniaczki - kwiecień

W tym miesiącu motywem przewodnim w zabawie Kolorowe biscorniaczki są kwiaty wczesno wiosenne.

Takich kwiatków nadających się na igielniki jest mnóstwo, ale ja oczywiście uparłam się by znaleźć przylaszczkę.
Nic nie poradzę, że czasami wychodzi ze mnie uparta kozica (Koziorożec).
Szukałam, szukałam i znalazłam tylko jeden schemat, i to nie całkiem na igielnik, ale na mały obrazek.

Pomyślałam, pokombinowałam i wyszło mi coś takiego...
Chciałam zrobić fotkę na tle kwiatków, ale u mnie ciągle pada, jest zimno, a poza tym moje przylaszczki już przekwitły, jeszcze kwitną białe drobne zawilce.

Na stronie głównej jest część obrazka z kwiatkami...



A na drugiej stronie umieściłam dwa listki utworzone z jednego wybranego ze schematu. 



Kwadraciki przed zszyciem.


Spojrzenie na obie strony igielnika.


Igielnik posyłam do zabawy u Marioli.


A to igielniki wykonane od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

44 komentarze:

  1. Przepiękne biscornu no i się napracowalas trochę tych krzyżyków było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Przy tego typu igielnikach zawsze jest trochę pracy, szczególnie przy zszywaniu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przylaszczki haftowane piękne jak marzenie. Gratulacje za uczynienie tak pięknego igielnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinowałaś i wyszło pięknie.Bukiecik pięknie wpasował się do biscorniaczka .Śliczny jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami kombinowanie przynosi zadowalający efekt.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne przylaszczki zakwitły na Twoim biscorniaczku :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszedł ten igielnik. Podobają mi się obie strony, świetne hafciki. Ty to jesteś pomysłowy Dobromir zawsze coś wymyślisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Nieskromnie powiem, że czasami mam dobre pomysły. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Do przylaszczki jeszcze sasanka by się przydała! :-))))
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Przylaszczki u mnie kwitły razem z krokusami, a sasanki zaczynają kwitnąć dopiero teraz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Świetne igielniczki. Piękne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i dzięki temu powstało niepowtarzalne biscornu, piękny haft. Dziękuję za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Fenomenalny biscorn, na dole liście, u góry kwiaty. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Są przeurocze!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Podziwiam te biscorniaczki, bo robią świetny efekt końcowy. Piękne kwiatki wyszłaś. A koziorożca uparty charakter znam doskonale:))) pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Ale ten uparty charakter jest pozytywny. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Wiosenne przylaszczki mają tyle uroku. Śliczny jest Twój igielniczek, Splociku.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Przylaszczki, to z pierwszych wiosennych kwiatków są najmilsze dla oka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Cudny jest. Chyba ze wszystkich ten mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, ze z Ciebie taka kozica;) Przepiękny haft i fantastyczny(kolejny;) igielniczek, Podziwiam wszystkie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Czasami warto mieć taki upór w sobie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Uwielbiam przylaszczki. Są cudowne ze swoimi pochylonymi główkami,niekiedy wyrastającymi prosto ze śniegu. Niestety obecnie nie dane mi jest je oglądać na działce,bo jak dla mnie za wcześnie chcą uczynić wiosnę. Ty miałaś pomyślna ich wyhaftowanie, a mnie podsunęło to pomysł na wsadzenie kilku cebulek na balkonie. Że do tej pory na to nie wpadłam. Może dlatego że ich nie widuję, A igielnik jak Twoje wszystkie bardzo ładny. Tylko się zastanawiam skąd Ty weźmiesz tyle igieł i szpilek coby je wszystkie zapelnić😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Mam taką jedną, która wędruje i co roku pojawia się w innym miejscu.
      Jak się ociepli, to będziesz na działce podziwiać inne ulubione kwiaty.:)
      Dobry pomysł na posadzenie przylaszczek na balkonie - będziesz oglądać je, gdy nie będziesz mogła być na działce.
      Igielniki z czasem rozejdą się, dwa już sobie poszły w inne ręce, więc na pewno igieł wystarczy tyle co mam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Hafty bardzo udane - te listki wyszły ci w takim soczystym zielonym kolorze, że aż człowiekowi zachciało się wyjść na ogród i sprawdzić jak wszystko rośnie i kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Ja już trochę popracowałam w ogródku, w którym wydaje się, że wszystkie kwiatki zmówiły się i zakwitają z dnia na dzień.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Śliczna poduszeczka z uroczym motywem Splociku.
    Imponującą kolekcję stworzyłaś :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Xgalaktyko - dziękuję :)
      W ogródku, po przylaszczce pozostały tylko listki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Szczyptamagii u Anny21 kwietnia 2023 15:20

    Prześliczne biskorniaczki do tej pory poczyniłaś, a ten ostatni w niebieskościach jest piękny! Te niebieskości mnie urzekły.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Mnie się wydaje, że każdy kolejny jest ładniejszy od poprzednich.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  19. Piękne wiosenne hafty i oczywiście wspaniały igielniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  21. Wytrwała jesteś i pracowita, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      I kto ro mówi? :)
      Nie znam bardziej pracowitej osoby niż TY. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń