czwartek, 6 kwietnia 2023

Wielkanocnie w kwietniu

W niektórych tegorocznych zabawach świątecznych postanowiłam tworzyć zakładki związane z nimi tematycznie. 
W innych też wykonuję zakładkę od czasu do czasu, o ile podejdzie temat.

W zabawie wielkanocnej robiłam ozdoby frywolitkowe, a ostatnio (od stycznia) powstawały haftowane zakładki.
Chyba powinnam była robić kartki w tej zabawie.
No trudno, było minęło, ale kartki też są, a wykonując je podparłam się trochę mapkami z zabawy, którą prowadziła i zakończyła Ania.

Wykonałam 6 kartek, z których trzy przeznaczyłam do mojej zabawy Rękodzieło i przysłowia albo..., a przedstawiłam je TUTAJ, natomiast trzy wędrują do zabawy Pascha 2022-2023.   

Przedstawiam kartki na stelażyku.  




Na blacie biurka. 



A tu kolaż kartek, które wysyłam do zabawy u The Primitive Moon.


I jeszcze banerek zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Świetne kartki powstały i cieszę się znalazłaś w mojej zabawie inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Może po przerwie wrócisz do prowadzenia zabawy, bo jakoś trudno systematycznie zabierać się za kartki nie mając motywacji w postaci zabawy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jak zawsze pięknie!
    Wesołego Alleluja dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Tobie też wesołego Alleluja!
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bazie na każdej kartce dodają uroku, aż cieplej się robi na sercu widząc takie wiosenne przepiękne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lady Savage - dziękuję :)
      Bazie to taki akcent wiosenno-świąteczny, chciałam, by pojawiły się chociaż na kilku kartkach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękne kartki wielkanocne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki :) Dziękuję również za kartkę i życzenia;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Fajnie, że dotarła na czas. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wszystkie kartki są super :).

    Podobają mi się Twoje bazie :).
    One są Splociku pokolorowane czy z jakiś gotowych zestawów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raeszko - dziękuję :)
      Gdzieś w necie znalazłam rysunek gałązki bazi, powieliłam i wydrukowałam, a potem małe nożyczki poszły w ruch i gotowe. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Fajne karteczki. Niebieska oczywiście mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - dziękuję :)
      Też lubię niebieskości. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ładne kartki, szczególnie ta w niebieskościach.

    OdpowiedzUsuń