piątek, 14 kwietnia 2023

Od WN do WN - kwiecień

Korzystając z tego, że Katarzyna z Krzyżykowego Szaleństwa rozkręca zabawę Od Wielkanocy do Wielkanocy, z ochotą podjęłam decyzję o przyłączeniu.
Odczułam ostatnio brak zabawy motywującej do systematycznego wykonywania kartek świątecznych, a ta zabawa pozwoli mi zmobilizować się i wykonać jedną, a może dwie kartki w miesiącu.
Co prawda do zabawy mogą być zgłaszane różne prace, jednak ja postanowiłam, że dla mnie ona będzie kartkową.  
Może trafi się jeszcze coś nie kartkowego, ale raczej inne prace przeznaczam do innych zabaw. 
 


Kartkę wysyłam do zabawy u Katarzyny.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

38 komentarzy:

  1. Piekna z żonkilem, czyli tworzy się na Wielkanoc 2024.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak, zaczynam tworzyć kartki na 2024 rok.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajna ta zabawa u Katarzyny i gdyby nie moje postanowienie że w tym roku ograniczam ilość zabaw też bym się zapisała i tez bym kartki robiła. Przyznam szczerze że wystrzelałam się ostatnio z zapasów kartkowych , ale sobie powiedziałam że do następnej Wielkanocy jak nic coś powstanie.
    Fajna Twoja kartka, miałaś świetny pomysł z tymi jajami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Zabawa to jednak mobilizacja do systematyczności, ale skoro postanowiłaś nie bawić się, a kartki i tak będziesz robić, to Twój wybór.
      Ja pomyślałam, że nie chcę wszystkich kartek robić potem na ostatnią chwilę, więc wybrałam zabawę i systematyczność.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Splociku, jaki piękny ten żonkil na kartce. Podziwiam!
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ten piękny żonkil, to efekt zdolnych rączek Ninki, która wie, że ja do robienia kwiatków zdolności nie mam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Też zapisałam się do Katarzyny i już chciałam linkować zrobioną kartkę, jednak postaram się robić kartki z haftem, może zdążę. Twoja karteczka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję :)
      Ja będę robić różne, z haftem i bez, a czasem z frywolitką.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Ładna karteczka do nowej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka. Będzie jak znalazł na przyszłe świeta wielkanocne😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Twój żonkil dodał jej uroku. :)
      Dziękuję za kwiatki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Kolejna zabawa? o Kobieto wielkich mocy przerobowych, zawstydzasz mnie;) fajna kartka powstała:) buzikai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tak wyszło, bo kartki i tak będę robić, a chodzi mi o to, by potem nie narzekać, że mogłam je wykonywać bez pośpiechu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Splociku :)
    Podziwiam Twoją pracowitość i wydajność :)
    Tworzysz różne bardzo ładne prace, tylko pozazdrościć.
    Tu na Twoim blogu przeczytałam o nowej zabawie, ale ja nie zapisuję się do nowych zabaw.
    Kiedyś bardzo mnie ciągnęło do takiego zorganizowanego działania, a teraz (z wiadomych przyczyn) muszę zrezygnować.
    Nie jestem w stanie zrobić nową pracę w każdym miesiącu.
    Może jeszcze coś się zmieni, może jakaś nowa zabawa mnie skusi.
    Jednak teraz pozostanę "wolnym strzelcem".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      To moje adhd rąk nie pozwala siedzieć bezczynnie, jeśli siedzę, a robię to często ze względu na byle jaką pogodę.
      Był czas, że ręce bolały bardzo, teraz też bolą, ale mniej, a wtedy, gdy bolą najmniej, to cały czas coś muszą robić.
      Przyjdzie lepsza pogoda, to będzie więcej pracy na działce, ale tam też w ramach odpoczynku jakieś frywolitki powstaną. :)
      Może i dla Ciebie przyjdzie lepszy czas, trzeba mieć nadzieję i dobre myśli - życzę Ci tego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo fajna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca🙂Fajnie, że dołączyłaś do zabawy 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - dziękuję :)
      Trudno było się oprzeć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Urocza kartka :) Też się przyłączyłam do tej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu - dziękuję :)
      Fajnie, będzie nas więcej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  13. Śliczna kartka, a żonkil dodał jej uroku.
    Też zapisałam się do zabawy by mieć motywację do robienia kartek co miesiąc.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Fajnie, będzie nas więcej, a motywacja jest cenna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Fakt, zabawy i wyzwania zawsze mobilizują. Świetna karteczka. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam , że mam konkurencję 😛😉 mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z zabawy u mnie, zresztą niech jest ich jak najwięcej zawsze to motywacja do pracy.😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - też jestem tego zdania.
      Jeśli będziesz kontynuować, to pewnie będę się bawić także u Ciebie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Szczyptamagii u Anny21 kwietnia 2023 15:23

    Urocza karteczka Splociku, będzie jak znalazł na kolejne święta :)
    Pozdrowionka ślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Zaczynam przygotowywać kartki na następne Święta, a dzięki zabawie będę robić to systematycznie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  17. Bardzo ładna kartka. Do świąt będzie niezła kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Uzbiera się trochę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  18. Fajna kartka. Cieszę się, że bawisz się ze mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katarzyno - dziękuję :)
      Twoja zabawa sprawi, że nie będę miała problemu z kartkami przed Świętami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń