poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Kartkowanie z Ulą - sierpień

Z założenia, od początku zabawy Kartkowanie z Ulą, wykonuję kartki świąteczne BN.
Tym razem Ula przygotowała takie bingo, że miałam sporą zagwozdkę, jak temat "ugryźć"... 

No, bo jak mają się: morski, wakacje, słońce, muszle, lody, woda, piasek... do świąt zimowych. 
Ostatecznie przyjęłam pierwszą kolumnę, czyli: morski, napis i sznurek.
Te dwie wytyczne (napis i sznurek) pasują do każdego rodzaju kartek, ale jak przypasować wytyczną związaną z morzem do świąt BN? 

Na pomysł wpadłam przypadkiem, jak to często bywa.
Szukałam zupełnie czegoś innego, a w oko wpadł mi malutki wzór rybki.
Rybka została wyszyta, ale jak skomponować kartkę?
Szare komórki poszły w ruch i powstała taka kombinacja...

Nad morzem spotykamy sosny, więc pojawiły się one na kartce


Powstała bombka z rybką, która kojarzy się zarówno z morzem, jak i ze świętami BN.


Bombka "zawisła" na sośnie, na ozdobnym sznureczku, a pod bombką pojawił się napis.


Kartkę posyłam do zabawy u Uli


Wytyczne bingo.


Oto kartki, które wykonałam od początku zabawy.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Wybrnęłaś super z kartką, dobrze wymyśliłaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Czasami wymyślanie daje dobre efekty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Przyznaję bez bicia że z tym BINGO Uli też miałam niezłą zagwozdkę, ale jak widzę doskonale wybrnęłaś z tematu, super kartka powstała. Dotychczas z tego co widziałam Wszyscy wybrali linię pierwszą pionową. No cóż ja chyba muszę w tej zabawie zacząć robić kartki Wielkanocne, bo mam ich stanowczo za mało !!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Gdyby nie moje własne założenie co do tematyki kartek w zabawie z Ulą, to z tym bingo nie miałabym problemu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo udana i pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z tą rybką. Kto by pomyślał że spasujesz ja z typowo letnim wyzwaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Jak widać letnie wyzwanie równie dobrze pasuje do zimowego. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Świetnie wybrnęłaś, splociku. Kartka śliczna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za pomysł na kartkę BN z morskim bingo.Brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      To dzięki rybkom pływającym w morzu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Ciekawe rozwiązanie Twojej zagwozdki - ja bym pewnie wybrała po prostu morski kolor do dodatków, ale Twoja wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Też zaskoczyłam sama siebie, że taki pomysł pojawił się w mojej głowie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Świetnie sobie poradziłaś :) I piękną karteczkę stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Jak miło, że znów jesteś. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Niezwykła kartka świąteczna z rybką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na morsko-bożonarodzeniową karteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń