czwartek, 22 sierpnia 2024

Moja mała dekoracja w sierpniu

Wyszywanie zajmuje niemal każdą wolną chwilę - nic nie poradzę, że to lubię/kocham.
A, że tych wolnych chwil mam ostatnio sporo, trochę za sprawą pogody, a trochę z powodów zdrowotnych, więc powstają obrazki, o których niebawem będę pisać. 

Podobają mi się duże (małe też) haftowane litery i chętnie wyszyłabym cały alfabet, ale wystarczy, że wisi u mnie kilka obrazków z różnymi literami z tego alfabetu.
Wiem, że podobają się moim gościom i niektórzy chętnie przygarnęliby taki obrazek z literą.
Niedawno odwiedziła mnie Koleżanka i wiem, że te litery Jej też podobają się.
Imieniny już miała, ale czasami niespodzianka może być taka "bez okazji", co sprawia, że naprawdę jest niespodzianką. 

Obrazek, który powstał dla tej Koleżanki, to litera G - już jest ozdobą w Jej domu.


Wiem, jakie kolory lubi i jakie ma kolory w domu, więc mogłam dopasować kolorystykę literki i kwiatków.
Ramka u Koleżanki też ma inny kolor, bo ta jest moja, założona tylko do zdjęcia.


Obrazek trafi do galerii podsumowującej sierpień w zabawie Małe Dekoracje.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

21 komentarzy:

  1. Bardzo piękna ta literka,nawet pojedyncza jest piękną ozdobą. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię jak najbardziej rozumiem, uwielbiam wyszywać literki i monogramy oczywiście. Super obrazek i cieszę się że znalazł nabywcę. Super się wyszywa jak wiadomo co i dla kogo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Masz rację, najlepiej wykonuje się coś znając adresata.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękna dekoracja. Nie dziwię się, że podoba się koleżance. Mnie też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezencik dla koleżanki, literka na bogato.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent. I jak dobrze mieć taką koleżankę jak Ty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Ja też mam fajne koleżanki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Haft wspaniały, a z Ciebie dobra koleżanka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Jakoś tak mam, że lubię sprawiać niespodzianki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Wspaniały hafcik bardzo miła niespodzianka :) nie daj się zdrówka życzę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Magiczny Świat Krzyżyków - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Śliczna haftowana litera. Super dekoracja.

    OdpowiedzUsuń