czwartek, 1 sierpnia 2024

Rękodzieło i przysłowia albo...2 - sierpień

Kiedy? Jak? Jakimś sposobem nastał sierpień i lecimy z górki z zabawą Rękodzieło i przysłowia albo...2.

Cieszę się, że upały i burze nie przeszkodziły Wam w tworzeniu wspaniałych interpretacji do wybranych słów z wytycznych lipcowych. 

Dziękuję za udział w lipcowej części zabawy i z niecierpliwością będę czekać na kolejne Wasze prace, które powstaną do wytycznych na drugą część lata. 
Mam nadzieję, że wytyczne sierpniowe nie będą zbyt trudne na wakacyjne, letnie rozluźnienie.  

Pamiętajcie tylko, że CYTAT ma cudzysłów i Autora, więc nie pomijajcie tego w swoich wpisach.

Wytyczne na SIERPIEŃto: 

1. Przysłowie
Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować.

2. Cytat
"Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku". - David Cuschieri

Bardzo proszę, zostawiajcie pod tym wpisem informację o pracach wykonanych do tego zadania.

Życzę przyjemnej zabawy. :)

Zabawa Rękodzieło i przysłowia albo...2 trwa 


O zasadach napisałam TUTAJ - zajrzyjcie czasem dla przypomnienia. :) 

Poszczególne zadania i efekty prac bawiących się:
TUTAJ  jest zadanie 1 - styczniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 2 - lutowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 3 - marcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 4 - kwietniowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 5 - majowe i efekty prac. 
TUTAJ  jest zadanie 6 - czerwcowe i efekty prac.
TUTAJ  jest zadanie 7 - lipcowe i efekty prac.

Motto zabawy, to: 
"Możesz robić wszystko, 
o ile masz pasję, motywację, 
koncentrację i wsparcie."
- Sabrina Bryan

Zatem kto ma ochotą niech przyłącza się do zabawy 
i robi wszystko, co mu pasja podpowiada,
bo każde rękodzieło jest bezcenne 
i każdy je wykonuje tak, jak potrafi najlepiej.

Efekty prac do zadania nr 8 widoczne są poniżej, a o pracach można poczytać w blogach - linki nad poszczególnymi fotkami.


2. Motylek 

3. Elunia 



6. Renata 




10. Ja Splocik 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Jak zwykle coś się tam wymyśli, nawet chyba mm już pomysł na zakładkę . Fajne te Twoje wakacyjne hasła. Już dawno mi się nie zdarzyło, żeby czytając tekst wpadł mi od razu pomysł do głowy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - jak zwykle będzie to coś fajnego. :)
      Cieszę się, że tak dobrze trafiłam z wytycznymi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Co prawda komentarz Twój czytałam, ale co by tradycji stało się zadość podaję linka do postu . Dzięki za umieszczenie moja zakładki w poście :-) https://iwanna59.blogspot.com/2024/08/rekodzieo-i-przysowia-sierpien-kolejna.html

      Usuń
    3. Aniu - dziękuję Ci za konsekwencję i stosowanie się do zasad zabawy mimo, że w tym zadaniu zwolniłam Cię z tego obowiązku po przeczytaniu Twojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Super, mimo że powoli się coś tam dzierga ale nie zdążę to będzie 2 w 1.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - jak Cię znam, to pewnie zdążysz, ale będę czekać na 2 w 1, jeśli tak wyjdzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Też sie zastanawiam, kiedy to minęło?! a mnie tym razem "siadł" cytat, pełno w nim powiązań z rękodziełem:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - mnie przeraża ten tak szybko umykający czas, ale cóż zrobić, zatrzymać się go nie da. :(
      Cieszę się, że przypasowałam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Zgłaszam i swoją pracę;)

      Usuń
    3. Reniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Zgłaszam:
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2024/08/kartka-na-dziesiata-rocznice-slubu.html
    Miło mi się z Tobą i innymi bawić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Moja interpretacja jest tutaj
    https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/2024/08/rekodzieo-i-przysowia-albo2-sierpien.html Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Moja sierpniowa interpretacja : https://haftipatchwork.blogspot.com/2024/08/rekodzieo-i-przysowia-albo2-sierpien.html
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Zgłaszam wykonanie sierpniowego zadania: https://uantoniny.blogspot.com/2024/08/skrzat-sierpniowy.html Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Moja interpretacja cytatu: https://www.bibliotekarekodziela.pl/2024/08/rekodzieo-i-przysowia-albo-2-sierpien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Moja praca miesiąc sierpień https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/08/280inaczej-nie-bedzie.html?m=1, pozdrawiam upalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Moja praca, którą zgłaszam do sierpniowej odsłony zabawy:
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/2024/09/sweter-sweater.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro - dziękuję za informację. :)
      Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń