piątek, 7 kwietnia 2006

Koszulki na jajeczka

Dziękuję wszystkim za przemiłe e-maile. Wiele z Was prosi o schematy koszulek jajkowych.
Tak naprawdę, to skorzystałam z jednego opisu na koszulki (żółty kwiatek) - zeskanowałam go od koleżanki z jakiejś gazety (już nie pamiętam z jakiej). 
Oto schemat żółtego kwiatka:

Te pojedyncze symbole na obwodzie, to połączenia z drugim kwiatkiem. Opisem nie dysponuję. Mam jedynie ten schemat.
Inne koszulki wykonuję na takiej zasadzie, że zaczynam robić jakiś środek serwetki okrągłej, a potem kombinuję ciąg dalszy - od połowy jajka.
Koszulka - żółty kwiatek, to nic innego jak dwa środki serwetki z dowolnego opisu, połączone łańcuszkiem (już na jajku) wzdłuż wysokości jajka. To jest cała filozofia wykonania koszulek.
No tak, ale od czegoś trzeba zacząć. Z opisu jest łatwiej, ale mi wystarczą zdjęcia, a że lubię pokombinować, więc przeglądałam gazety, strony internetowe i coś z tego przeglądania mnie zainspirowało.
Koszulki (są niezdejmowalne) zrobiłam nie na wydmuszkach tylko na jajkach plastikowych, więc będę mogła je "prać" razem z jajkami.

Jeszcze parę sztuk zrobię na prezenty i na tym koniec świątecznych ozdób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz