piątek, 17 października 2008

Krzyżykowo..., krzyżykowo mi

Haftując choinkę, tak rozkręciłam się krzyżykowo, że postanowiłam pozostać w temacie xxxx.

Tak sobie pomyślałam, że wyszyję trochę drobiazgów - do pudełka.
Znaczy, że one, te hafciki, będą leżały sobie w pudełeczku i czekały na swój czas, a mój pomysł na zastosowanie.
Dlatego też będą tylko fotki hafcików, a gdy przyjdzie wena i zostaną zagospodarowane, wówczas odniosę się do odpowiedniej notki.

Oczka wydobrzały, ale chyba już lepsze nie będą, dlatego wyszywanie będzie moim zajęciem tylko i wyłącznie w godzinach dziennych, przy dobrym świetle zza okna.

Pierwszy z hafcików, to ptaszki.

Tak wyglądał hafcik kilka dni temu, a dokładnie 12.10.


A tak wygląda dzisiaj


Oryginalny schemat przewiduje gwiazdki, jednak ja wstrzymam się z ich wyszyciem, bo może będę miała inny pomysł, np. słoneczko zachodzące.

Jak widać, moje krzyżykowanie postępuje powoli w porównaniu z prędkością prac innych blogowiczek.
Mi to absolutnie nie przeszkadza - każdy pracuje własnym tempem, a ja tylko podziwiam.
Poza tym ciągle robię  kilka rzeczy na raz.
Obecnie robię firankę na drutach i niedługo będzie kolejna odsłona.

W czasie, gdy nie wyszywałam choineczki i odpoczywałam od monotonii firanki, wykonałam małą serwetkę.

Jedynie szydełko ma dłuższy odpoczynek, ale pewne zobowiązanie sprawia, że niebawem i ono trochę popracuje.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2008/10/17 20:21:49
    Bardzo fajne ptaszki. Mi też z okazji konkursu zachciało się krzyżyków i popełniłam maleńki hafcik jednokolorowy, ale pokaz będzie dopiero po wykorzystaniu go odpowiednio.
    Pozdrawiam
    Makneta
    -
    Motylek73
    2008/10/17 21:14:32
    Ptaszęta - urocze!
    Też mi się zachcialo krzyżyków jak się naoglądałamtych choinek...
    -
    aggaw73
    2008/10/20 08:45:29
    No i słuszne założenie - wyszywanie ma sprawiać przyjemność osobie wyszywającej, to nie wyścigi. Ptaszki śliczne. No i oczywiście serdecznie gratuluję wyróżnienia :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka (aggaw)
    -
    agagalas2
    2008/10/20 08:51:04
    Wspaniałe ptaszki a każda z nas ma własne tempo pracy. A nasze blogi maja nas inspirować i zachęcać do pracy i nic poza tym.
    -
    splocik
    2008/10/20 19:53:15
    Makneta - dzięki :) Ja będę zamieszczać hafciki, bo na zagospodarowanie będą czekac w pudełeczku.

    Motylku - dzięki :) życzę przyjemnego krzyżykowania :)

    Aggaw - dziękuję, dziękuję :) Miło, że zgadzasz się ze mną w sprawie wyszywania.

    Agagalas - dzięki :) Masz rację odnośnie tempa pracy i naszych blogów. Też tak uważam.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    makneta
    2008/10/20 22:33:10
    Ja też dzisiaj pokazałam światu swoje krzyżykowe wypociny, bo nie wiem jak długo będą czekały na oprawę i cisnęły się w pudełeczku.
    Pozdrawiam
    -
    urszula97
    2008/10/22 20:32:19
    Firanka coraz piękniejsza,a hafciki cudowne,a może to do kalendarza,miesiące?
    -
    splocik
    2008/10/23 13:45:53
    Makneta - dobrze jest zrobić parę hafcików o różnej tematyce "do pudełka", ponieważ są pod ręką w sytuacjach niespodziewanych, awaryjnych.

    Urszula - Dziękuję :) Nie, te obrazki nie będą do kalendarza.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń