czwartek, 16 października 2008

Nadany tytuł - Choinkowa Miss Świątecznego Światła Pokoju

Taki tytuł, mojej choineczce nadała MałgosiaP.

MAŁGOSIU
- bardzo serdecznie dziękuję za pomysłowy temat i za cudowną zabawę.
Jestem przekonana, że sprawiłaś niezłą frajdę wszystkim uczestniczkom.
Jestem też pewna, że wiele osób, które nie brały udziału w zabawie również stworzyły swoje dzieła i także dobrze się przy tym bawiły.

Jesteś WSPANIAŁA!!!
***
WSPÓŁUCZESTNICZKI ZABAWY
- gratuluję pomysłów i ich realizacji w wykorzystaniu tego samego schematu choineczki.
Zwycięzcom biję wielkie brawa.
Miło było z Wami konkurować.
Mimo, że sama brałam udział, miałam swoje faworytki i...  miałam rację.
Jeszcze raz serdeczne gratulacje dla WSZYSTKICH, które brały udział w zabawie.
***
Brałam udział nie dla nagrody lecz dla dobrej zabawy i bawiłam się wspaniale,
a wyróżnienie mojej pracy traktuję bardzo szczególnie.
Nic więcej nie napiszą, bo się wzruszyłam.
Małgosiu - bardzo, bardzo dziękuję za to wyróżnienie. 


Zdjęcie pochodzi z (byłego już) blogu Małgosi,
gdzie  było podsumowanie zabawy

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2008/10/16 12:23:11
    Serdecznie gratuluję wyróżnienia. Miałaś świetny pomysł na tę choinkę.:-))))))
    -
    aga1975.pn
    2008/10/16 13:12:37
    Ja tez gratuluje.
    nitkowo mi
    -
    Motylek73
    2008/10/16 20:18:07
    Brawo! Gratuluję wyróżnienia! Tylko nie zalej łzami klawiatury! Bo choć to łzy wzruszenia, to jednak słone ciecze niezbyt dobrze służą laptopom...

    Obejrzałam sobie wyniki konkursu - wszystkie prace bardzo mi się podobają. Może kiedyś i ja wyszyję sobi etaką choinkę? Kto wie...
    -
    vivictoria
    2008/10/17 08:15:24
    Gratuluję i cieszę się ogromnie!!!
    -
    splocik
    2008/10/17 14:34:37
    Makneta - dziękuję :) Twój pomysł na bucik z choinką też bardzo mi się podoba.

    Aga - dzięki :) Twoja makatka jest śliczna - delikatna.

    Motylku - dzięki za gratulacje i troskę o laptopka :) Klawiatury nie zalałam, bo oczy były poza jej zasięgiem. Gdy wyszyjesz choineczkę, to pochwal się obowiązkowo - już czekam na efekt.

    Vivi - bradzo ogromnie dziękuję :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    violetta666
    2008/10/18 20:33:53
    gratuluję :)) świetny pomysł z tą lampeczką :)) ja chyba sobie też wyszyję taką choineczkę bardzo mi się podoba :))
    -
    splocik
    2008/10/20 19:36:09
    Violetta - bardzo dziękuję :)) Życzę przyjemnego wyszywania choineczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń