czwartek, 23 października 2008

Takie mini, takie śliczne

Będąc w jednym ze sklepów, zobaczyłam takie małe, miniaturowe koszyczki.
Nie mogłam się od nich oderwać i zanim dobrze pomyślałam, co z nimi można zrobić, już kilka było w koszyku sklepowym.

Czyż one nie są śliczne?

Koszyczek w całej okazałości na mini serwetce wykonanej na drutach.


Położyłam 1 PLN przy koszyczkach - dla porównania wielkości.


Pewnie umieszczę w nich jakieś smakołyki i powieszę na choince.
Do czego jeszcze można je wykorzystać?

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    monika_g
    2008/10/23 15:23:26
    Pomysł z powieszeniem na choince jest super. Ja pamietam jak u mojej babci na choince wisiały może ciut większe koszyczki i w środku miały 3-4 orzechy włoskie, ślicznie wyglądały.
    -
    gaga1957
    2008/10/24 12:36:10
    Znajac Twoją pomysłowość i smak, pewnie znowu nas czymś zaskoczysz-to tylko kwestia czasu. Buziaki.
    -
    art-glass-ak
    2008/10/27 10:56:28
    Na choinkę super!!! A potem na Wielkanoc - jako podstawki do jajek (jak się zmieszczą :) )
    -
    splocik
    2008/10/27 14:18:46
    Monika_g - w tym maluśkim koszyczku zmieści się orzech, ale jedynie laskowy.

    Gaga - chyba nie zaskoczę, bo oprócz pomysłu powieszenia koszyczków na choince, nic nie przychodzi mi do głowy.

    Art-glass-ak - pomysł na podstawkę do jajka odpada chyba, że na takie małe cukrowe jajeczko :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń