poniedziałek, 29 listopada 2010

Dwa aniołki i...

Wpis krótki i znikam.

Wyszyłam jeszcze matematyczne dwa aniołki i dwa mikołajki.

Aniołki różnią się odcieniem niebieskiego koloru, a także sposobem prowadzenia nitki.


Mikołajki różnią się tylko w jednym miejscu - pominęłam jedną dziurkę schematu podczas wyszywania :)
Wyszywałam tą samą perłową nitką, którą użyłam do wykonania zimowych widoczków.


Kartki jeszcze nie są skończone - jutro będzie dzień zakończenia prac związanych z kartkami świątecznymi.
Czy na tym zakończę wyszywanie tematyki zimowo-świątecznej???
Tego naprawdę nie wiem :)))

Aniołki są już zarezerwowane, ale jednego mikołajka może otrzymać osoba wybrana (06.12.2010.) spośród wszystkich, którzy pod tym postem zostawią komentarz.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: dslotala
    2010/11/29 17:57:33
    Podziwiam, Panią odkąd znalazłam Pani blog (a było to w momencie gdy otrzymała Pani prezent od męża w postaci tamborka do wyszywania) śledzę go nagminnie. Moje prace nie są tak rewelacyjne i nie prowadzę bloga jedynie chomika dslotala , lecz pragnę stanąc w kolejce do losowania mikołajka. Pozdrawiam serdecznie Dorota.
    -
    Gość: Mariola
    2010/11/29 18:39:12
    Przesliczne kartki. Pięknie wykonane. Pozdrawiam Mariola
    -
    gaga1957
    2010/11/29 18:46:28
    Kolejny zawrót głowy. Kolejny talent i super umiejętności. Brak słów. Nawet nie śmiem marzyć. Buziaki i serdeczności .
    -
    barbaratoja
    2010/11/29 20:27:02
    Nie napiszę już nigdy kiedyś, za coś - tak jak napisałam po otrzymaniu od Ciebie prześlicznego wisiorka;-)))
    Kartki sa prześliczne, myślę że może umiałabym sama zrobić takiego mikołajka, gdybym miała wzór.
    -
    hrabina.ee
    2010/11/29 21:56:23
    Wszystkie kartki, które zaprezentowałaś - te i wcześniejsze - są po prostu niesamowite. Bardzo, bardzo efektowne. Sama już nie wiem, która z nich jest the best, która podoba mi się najbardziej.


    Anka
    -
    Gość: MARGOLA,
    2010/11/29 22:42:26
    Witam bardzo serdecznie. Wszystkie prace są wykonane bardzo precyzyjnie, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam ciepło, chociaż już zimowo.
    -
    dendrobium
    2010/11/29 23:40:18
    Splociku, niewątpliwie jesteś mistrzynią w hafcie matematycznym. Kolejne cudne kartki...
    Pozdrawiam ciepło:)
    -
    aneladgam
    2010/11/30 13:15:01
    Mnie, mnie wylosuj, proszę!
    Niezmiennie zachwyca mnie jak różny efekt otrzymujesz z jednego schematu...
    -
    w.cwiklinska
    2010/11/30 17:18:37
    obiecałam - Splociku ty nie tylko w hafcie matematycznym jesteś doskonała - ale we wszystkim co do tej pory oglądałam -nawet w ogrodzie-widać, że kochasz to co robisz...
    a to chyba jest najważniejsze aby nasza pasja dawala nam satysfakcję i jeszcze cieszyla oczy oglądających i podziwiających /po cichu zazdroszcząc tej perfekcji :)/ Wanda
    -
    koraliki_agi
    2010/11/30 19:43:14
    Kartki śliczne. Jeszcze nie próbowałam haftu matematycznego - może kiedyś, a nawet jeszcze nie miałam okazji obejrzeć go "na żywo". Pozdrawiam
    -
    janola
    2010/11/30 21:00:47
    Mikołaj - śliczny, jak tu nie chcieć takiego Mikołaja...?
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/12/01 15:34:04
    Bardzo ślcznie dziękuję Wam za sympatyczne komentarze.
    Mam nadzieję, że Mikołajek, który trafi do wylosowanej osoby przyniesie jakiś podarek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń