środa, 3 listopada 2010

Kominek -2

Tego samego dnia, gdy zapisałam się do SAL 2010, postawiłam pierwsze krzyżyki, ale najpierw zaznaczyłam nitkami środek obrazka i jego podstawę.

Zawsze (od lat) tak robię i szczerze podziwiam osoby, które kratkują kanwę.
Może przy dużych rozmiarach jest to dobre, ale dla małych to chyba nie jest potrzebne.
Ja jestem starej szkoły - szkoły liczenia i chyba już się nie zmienię :))))
Po trzech dniach wyszywania w wolnych chwilach (nawet wieczorem) - wybudowałam kominek, na którym postawiłam zegar i świecznik.


W kominku podpaliłam drewka i zapłonął ciepły ogień :)
Zapłonęły też świeczki, którym zmieniłam kolor - na schemacie były jasnoszare, ale czerwone wydały mi się weselsze.
Ustawiłam godzinę, o której zwykle (w Wigilię) pojawia się u mnie pierwsza gwiazdka.
Miejsce w fotelu zajął czarny kotek, ale potem ja w nim usiądę i kotka wezmę na kolana :)))
W rodzinnym domu też miałam czarnego kocurka :)
Rozmarzyłam się, oj rozmarzyłam...

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    blasiuk
    2010/11/03 20:49:55
    Piękny haft!!!! Już widzę siebie, jak oczami wyobraźni, jestem w tym pokoju !

    A co do haftowania ,to też jestem z tej samej szkoły.
    Nie kratkuję tylko liczę, liczę , liczę ... :)
    Pozdrawiam
    Beata
    -
    3nereida
    2010/11/03 21:33:58
    To będzie śliczny obrazek , ciepły i wnoszący dobra atmosferę . Jestem za czerwonymi świeczkami :)
    -
    aggaw
    2010/11/04 09:39:42
    Pięknie zapowiada się ten hafcik :-) Ja z tej samej szkoły jestem, a po kilku próbach pokratkowania i kłopotach z usunięciem tych kratek jestem jej wierna :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka
    -
    urszula97
    2010/11/04 17:06:05
    Miluśi będzie obrazek,cieplutki,świąteczny,takie lubię.Kocham świeta.
    -
    splocik
    2010/11/04 17:11:43
    Blasiuk - dziękuję :) Może siedziałyśmy w tej samej ławce i uczyłyśmy się liczyć? :)))))))))))

    3nereida - ten obrazek "chodził" za mną od kilku lat i w końcu będzie ozdobą w Święta :)

    Aggaw - dziękuję :) Właśnie trudności z usuwaniem linii mnie zniechecają mimo, że niektóre osoby zapewniają, że linie znikają po gorącej kąpieli :)
    Ja jednak pozostanę wierna liczeniu :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2010/11/04 17:13:02
    Urszula97 - dziękuję :) Też kocham Święta te zimowe bardziej :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2010/11/04 17:50:39
    Rośnie kominek jak widzę :) Ja do niedawna tez liczyłam, ale jak oczy odmawiają posłuszeństwa, to kratki ułatwiają liczenie.
    -
    agatowe_pole
    2010/11/04 19:50:48
    Piękny haft, ale Twoje hafty wszystkie są piękne. To po prostu sprawka zdolnych rąk ;)
    A czy gdybym się uśmiechnęła, to mogłabym od Ciebie wzór na ten haft wyprosić ? :)
    Jeśli tak, to proszę :))
    -
    blogagnieszki
    2010/11/05 12:35:09
    Też bym chętnie rozsiadła się w takim fotelu, przy kominku :).
    -
    splocik
    2010/11/06 17:06:23
    Nerula - moje oczy też czasami mają dość, ale to właśnie dla nich kupiłam podświetlaną lupę :)

    Agatowe_pole - dziękuję za miłe słowa, aż się zarumieniłam :))) Puść do mnie maila :)

    Blogagnieszki - jak będę miała pokój z kominkiem, to zaproszę Cię do tego fotela i pogawędzimy - fotel mam podobny :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      dendrobium
      2010/11/07 01:23:50
      Splociku, ładny i nastrojowy wybrałaś wzór na tegoroczny SAL. W zasadzie to już widać, że będzie to piękny obrazek. Co do haftowania, chyba z Wami w jednej klasie byłam, bo ślepnę ,a dalej liczę ...
      Pozdrawiam cieplutko
      -
      splocik
      2010/11/07 11:59:07
      Dendrobium - ja ten obrazek mam wybrany już od kilku lat, ale dopiero w tym roku przyszła na niego pora :) Czy to Ty siedziałaś w trzeciej ławce od końca - przede mną? Taka dziewczynka z ciemnym warkoczem?
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      dendrobium
      2010/11/09 23:01:20
      Warto było przechowywać taki wzorek, bo nastrojowy straszliwie i piękny. A w tej trzeciej ławce to Aggaw siedziała. Ja po Twojej prawej, też w ostatniej ławce ...
      Pozdrawiam:)
      -
      splocik
      2010/11/10 14:09:59
      Dendrobium - no popatrz, to ja pomyliłam Ciebie z Aggaw??? Musiałyście być bardzo podobne :))))))))))) Ciekawe, czy Aggaw pamięta :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń