poniedziałek, 22 listopada 2010

Gwiazdki wśród gwiazdek

Bardzo przyjemnie wyszywa się matematyczne gwiazdki.
Tak bardzo przyjemnie, że za jednym wieczornym posiedzeniem wyszywałam dwie.
Niektóre gwiazdki wyszywane są nieco inaczej, chociaż według tego samego schematu.

Jedne gwiazdki wyszły bardzo odmienne, jakby wydziurkowane były według innego schematu.

Oto porównania:

Gwiazdki 1

Gwiazdki 2

Inne wyszły nieco zbliżone.

Gwiazdki 3


Gwiazdki 4


Gwiazdki 5


Dwie gwiazdki wyszyte zostały jako pojedyncze - bez drugiej wersji.
Spróbujcie je odszukać wśród wszystkich gwiazdek :)


Teraz myślę, jak wkomponować je w kartki świąteczne, a czasu coraz mniej...

Powstały też widoczki, ale o nich następnym razem.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/11/22 13:09:38
    Niewiarygodne, że z jednego schematu mogą się tak różnić!
    PS A te bez pary to oczywiście ta druga od lewej w górnym rzędzie i ta na prawo od niej po skosie troszkę w dół.
    -
    zula-z
    2010/11/22 13:24:38
    Śliczne gwiazdki :)
    Pozdrawiam
    -
    fusilla
    2010/11/22 13:34:12
    Ale śliczności!
    Pozdrawiam serdecznie!
    -
    marzanna-12
    2010/11/22 16:13:47
    Cudowne te gwiazdki! Kiedyś próbowałam tego haftu ale chyba on nie dla mnie. Wymaga precyzji i cierpliwości. Pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/11/23 14:45:14
    Aneladgam - wszystko zależy od matematyki :))) Od którego miejsca zaczyna się i jak liczy się oczka od wkłucia do wkłucia igły :) Brawo za spostrzegawczość!!!

    Zula-Z - bardzo dziękuję :)

    Fusilla - ślicznie dziękuję :))

    Marzanna-12 - dziękuję :) Nie mów, że haft nie jest da Ciebie, raczej ten haft musi poczekać, aż nabierzesz na niego takiej ochoty, że przeskoczysz wszystkie trudności :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2010/11/25 09:17:13
    śliczne chodzą takie za mną ale nie posiadam schematów a talentów rysowniczych nie posiadam pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/11/25 14:58:13
    Ewcia116 - dziękuję :) Jeśli chodzą za Tobą, to zerknij do netu - tam jest schematów całe mnóstwo :)))
    Podeślę Ci coś :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    justyha1
    2010/11/28 14:04:56
    Śliczne te gwiazdki, oj wpadłaś w haft matematyczny, wpadłaś...
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2010/11/29 16:45:18
    Justyha1 - dziękuję :) Wpadłam po uszy :))) Jak miło Cię widzieć :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    sowikoj
    2010/12/02 16:23:48
    MOja droga! jestem absolutnie, absolutnie zachwycona tym co Ty wyprawiasz z igłą i tym haftem matematycznym. Cuudowności! Ciepło pozdrawiam wbrew temu co za oknem! A od jutra stoję na w tym chłodzie - niby Askana będzie ogrzewana, ale ..... brrrr. Może kominek by się dało przenieść ze sobą ? ;)
    -
    splocik
    2010/12/03 14:50:20
    Sowikoj - jakże mi miło, że jesteś zachwycona :)
    Nie ukrywam - ja też :)))
    Dziękuję za miłe słowa :)
    Mam nadzieję, że ciepło ubrałaś się i nie zmarzłaś.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń