poniedziałek, 13 grudnia 2010

123... szybka zabawa

Taki licznik złożony z kolejnych cyfr jest wyjątkowy, więc szybkościowa zabawa proszę.

Kto "złapie" licznik wyświetlający liczbę
123... dalej jest jeszcze kilka cyfr
i zrzut ekranu przyśle mi mailem możliwie szybko, otrzyma jedną z czerwonych kartek z gwiazdkami.


*****
Tylko jedna osoba wykonała zadanie.

Tą osobą jest... Agulka77 !!!

Gratuluję i cieszą się, że "do trzech razy..." nabrało wymiernego znaczenia.

Zatem czerwona kartka z matematyczną gwiazdką niebawem poleci do Agulki :))

Nigdy nie mów, że masz pecha - szczęśliwy dzień zawsze przychodzi niespodziewanie.

Dziękuję pozostałym uczestniczkom zabawy i zapraszam do odwiedzin - może znów wpadnie mi do głowy pomysł na jakąś zabawę... :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    agatowe_pole
    2010/12/13 16:43:49
    Gratuluję zwyciężczyni! Ja próbowałam złapać podczas haftowania, ale nitka mi się zaplątała, a gdy odplątałam i kliknęłam było już duuuużo więcej :)
    -
    eniqa
    2010/12/13 20:59:08
    Gratulację dla Agulki
    -
    agulka77
    2010/12/14 15:38:59
    Udało się, udało!!! Bardzo się cieszę, że dostanę Twoją kartkę bo są prześliczne !!!
    -
    splocik
    2010/12/14 19:52:19
    Agatowe_pole - to dopiero zakręcenie :)))

    Eniqa - :) Przyłączam się :)

    Agulka77 - no widzisz, nigdy nie mów, że masz pecha :))) Gratuluję raz jeszcze :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń