wtorek, 28 grudnia 2010

Tak długo, jak stoi choinka

Nastrój świąteczny trwa tak długo, jak długo jest choinka, stroiki, tudzież inne ozdoby.

Mój nastrój świąteczny mogłabym określić jako huśtawkę.
Z jednej strony świadomość, że jest radosny czas Świąt sprawiała, że cieszyłam się, z drugiej strony obrazki oglądane za oknem i w informacjach tv wprowadzały niepokój, smutek i jakiś nieokreślony żal.

Nie będę pisać ani o jednym, ani o drugim nastroju lecz o tym, co znajdowałam w skrzynce.

Najprędzej dotarła do mnie przesyłka z najbardziej odległego miejsca - od Motylka73.
Oprócz pięknej kartki z wyhaftowanymi zielonymi gwiazdeczkami i przemiłego listu, w kopercie znalazłam uszyte, wielkie serducho - bardzo, bardzo dziękuję :)



Potem przyszły następne kartki i następne... - wszystkie śliczne :)
Jeszcze w dniu wigilijnym dotarły dwie kartki.
Niektóre były wysłane zwykłą pocztą - tak, jak zrobiłam to ja.
Niektóre wysłane były priorytetem.
Ciekawostka - dwie kartki wysłane tego samego dnia, dotarły do mnie również w tym samym dniu, ale najdziwniejsze jest to, że jedna "szła" zwykłą drogą, a druga priorytetową :)))

Jestem ciekawa, co dzieje się z kartkami wysłanymi przeze mnie.
Nie otrzymałam jeszcze (mailem, jak prosiłam) potwierdzenia od pięciu osób, ale mam nadzieję, że prędzej czy później dotrą.

Wszystkie kartki, które zdążyły do mnie na Wigilię, znalazły swoje miejsce przy choince, w fotelu za stołem - tuż przy dodatkowym nakryciu.
Dzięki temu miałam wrażenie, że goszczę Was przy moim stole.



Jeszcze inne ujęcie.
Każda kartka jest inna, wszystkie śliczne, a te wykonane własnoręcznie są niepowtarzalne.
Myślę, że rozpoznają kartki nie tylko ich właścicielki, ale także osoby odwiedzające różne blogi.


Z całego serca dziękuję Wszystkim za piękne życzenia - te zapisane w komentarzach, te przekazane drogą pocztową (kartki i maile), te przekazane za pomocą komunikatorów (GG, Skype, tel.) i te, które czytałam w odwiedzanych blogach :)

Jesteście kochane/kochani i jest mi niezmiernie miło, że Was znam - niektórych tylko wirtualnie, ale nigdy nie wiadomo... może dane będzie nam poznać się w realu :)

Śnieżynki wykonane haftem krzyżykowym.



Po rozłożeniu, ukazała się w całości śnieżynka wykonana haftem Richelieu.


Ozdobiona szydełkowym aniołkiem i ciekawym, wycinanym (chyba przy użyciu specjalnego dziurkacza) ornamentem.


Po otworzeniu karteczki, moim oczom ukazała się piękna, frywolitkowa śnieżynka.
 

I jeszcze taka.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie kartki - są śliczne!

Zapraszam do dalszych odwiedzin w tym i w drugim moim blogu, dziękując za dotychczasowe odwiedziny i komentarze :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/12/28 14:51:38
    Chlip, chlip, widzę, że moja nie doszła :(
    -
    splocik
    2010/12/28 15:03:22
    Aneladgam - rozchmurz się, dojdzie :) Moich 5 jeszcze nie doszło - mam nadzieję, że nie zaginą.
    Pozdrawiam ciepo.
    -
    haftka54
    2010/12/28 16:43:14
    Wszystko to wielkie śliczności!
    -
    renula-30
    2010/12/28 17:17:35
    Kochana dziekuję za karteczkę.Co prawda doszła po swietach ale to niewazne.U nas poczta zawsze w tym okresie "chodzi do tyłu".Dziekuje raz jeszcze i ściskam
    -
    splocik
    2010/12/29 07:13:07
    Haftka54 - ślicznie dziękuję :)

    Renula-30 - cieszę się, że dotarła i podoba się :)

    Aneladgam - Twoja karteczka dotarła - po opublikowaniu tego postu. Jest śliczna - dziękuję :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    artnova24
    2010/12/29 13:24:25
    Śliczne serduszko i cudne karteczki. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    janola
    2010/12/29 15:32:02
    Doszła dzisiaj :-) - no przecież nie nie mogła nie dojść...
    Pięknie dziękuję - Mikołaj cudnie się mieni w świetle - jest wprost idealny.
    Pozdrawiam
    Ola
    -
    splocik
    2010/12/29 19:55:02
    Artnova24 - dziękuję :)

    Janola - cieszę się ogromnie, że doszła :))))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2010/12/30 20:20:53
    Dziękuję Splociku,Twoja kartka jest doszła między 27 a 30.12,nie było mnie w domku a panowie zapomnieli o skrzynce pocztowej.Dziękuję bardzo.
    -
    splocik
    2010/12/30 20:58:32
    Urszula97 - cieszę się, że doszła :) Dziękuję za potwierdzenie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń