środa, 15 grudnia 2010

Drobiazgi i kartki świąteczne

Kartki świąteczne z życzeniami poleciały już we wszystkie strony.
Ponieważ wysłałam eksperymentalnie normalnym tokiem, proszę o mailowe potwierdzenie ich dotarcia.
Jestem ciekawa po jakim czasie i czy w ogóle dotrą na miejsce.
To jest taki mój sprawdzian pocztowy :)

Ja tymczasem wracam do zagospodarowania drobiazgów.

Dla przypomnienia - drobiazgi, to wyszyte krzyżykami niebieskie gwiazdki na białej kanwie.
Wyszyłam podobne gwiazdki białe na niebieskiej kanwie.
Wyszyłam też mikołajki - schemat podrzuciła mi Gaga z prośbą o małą przeróbkę.
Wyszyłam jeszcze choineczki.
Ponieważ choineczkom zrobiłam zdjęcie wcześniej i zdążyłam zgrać z aparatu, to mogę je przedstawić.
Natomiast mikołajki i gwiazdki na niebieskim tle, pokażę już zagospodarowane, bo aparat zbuntował się - akumulatorki zawołały o dokarmienie i fotek nie ma :)

Choineczki - jedna znana z sieci - trochę zmieniona, dwie inspirowane widzianymi przelotem gdzieś na stronach i jedna - własnego pomysłu :)
1 - bardzo kształtna,
2 - rozwichrzona,
3 - z nawisami śniegu,
4 - zawijas.



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hrabina.ee
    2010/12/15 23:15:33
    Splociku, mogę powiedzieć już w tej chwili, że do nas kartka wysłana normalną pocztą dochodzi po 2 miesiącach(pisze to, zebyś miała porównanie z innymi:)). Z tym, że dochodzi na 100%. Ostatnio dostałam kartę wysłaną 2 lata temu, z Grecji - był tam nasz stary adres, a mimo tego dotarła:) Ja jestem ciekawa, kiedy dojdą nasze do PL?


    Anka
    -
    gaga1957
    2010/12/16 09:06:08
    Śliczne te choineczki. Ciekawa jestem jak je wykorzystasz. Serdeczności i buziaki.
    -
    splocik
    2010/12/16 19:35:57
    Hrabina - dziękuję za cenne informacje. Ja wysłałam tylko krajowe normalną drogą, a zagraniczne to wiem, że trzeba traktować inaczej :))

    Gaga1957 - dziękuję :) Choineczki są w trakcie zagospodarowywania :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    haftka54
    2010/12/17 12:01:19
    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie miłego komentarza. Zauważyłam, że robisz ciekawe karteczki i nie tylko!Wieczorem zapoznam się z Twoim blogiem, ale już wiem, że będę tu częstym gościem.Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2010/12/17 14:21:09
    Haftka54 - miło Cię gościć i zapraszam częściej :)) Dziękuję za sympatyczne słowa :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń