piątek, 29 stycznia 2010

Przyda się na pewno

O tym, co dotarło do mnie po urodzinach, bo wcześniej napisałam o czymś innym, a później były inne ważniejsze sprawy (smutne), a jeszcze później ciśnienie tak skoczyło do góry, że moje osobiste nie mogło nadążyć i głowa praktycznie przestała pracować.

Zatem było tak - tuż po urodzinach wyjęłam ze skrzynki dużą kopertę.
Gdy ją otworzyłam, ze środka wysunęła się zawartość w postaci ślicznej kartki z motylkami i pięknymi życzeniami oraz gazetka ze schematami do wykonania drobiazgów.
Przesyłka przyfrunęła od Motylka73 - dziękuję bardzo gorąco :)

To, co zawiera gazetka, tematycznie wiąże się z zimą i zimowymi Świętami, ale jest kilka schemacików, które można zastosować w innej porze roku.

Oto kartka i gazetka.

Kilka migawek z wnętrza gazetki - fajne te drobiazgi :)))





Inną niespodzianką był dodatek do osobistego prezentu od męża.
Była to paczuszka z różnokolorowymi kordonkami - mąż dobrze obserwuje, jakich nici używam do robótek :)))


Niektóre kolorki mają już przeznaczenie, inne poczekają na swój czas.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anqu
    2010/01/29 14:13:03
    :)))
    fajne prezenty
    -
    splocik
    2010/01/29 15:08:16
    Anqu - takie prezenty zawsze cieszą :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    janola
    2010/01/29 16:05:10
    Cudowne prezenty.
    Czy kiedyś mój M wpadnie na taki pomysł, tak sam z siebie....
    Pozdrawiam
    -
    Motylek73
    2010/01/29 17:59:14
    Splociku - cieszę się, że prezencik Ci się spodobał - wiem, że prędzej czy później przyda się.

    Ja z kolei bardzo dziękuję za wyróżnienie przyznane w kolejnym wpisie.
    Teraz już nie mogę sprawy dłużej odkładać i na ten temat napiszę u siebie jak tylko lepiej się poczuję, bo choć nie mam kłopotów z ciśniniem jak Ty, to za to do niedoleczonej jeszcze anginy dołączyło potworne przeziębienie i czuję się jakby mi ktoś głowę wypachał watą a katar zaraz zacznie mi się wylewać uszami...

    Splociku, bardzo mnie wzruszyły twoje słowa o inspirującej zawartości wyróżnionych przez Ciebie blogów. Bardzo.

    Pozdrawiam serdecznie,

    Motylek
    -
    splocik
    2010/01/30 08:54:05
    Janola - podzielam Twoje zdanie odnośnie prezentów. Myślę, że każdy M musi do tego dojrzeć i Twój też kiedyś zrobi Ci niespodziankę :)

    Motylku - znów przysłałaś coś, co będzie mi przypominać o Tobie dłużej niż jeden sezon :)))
    Oj, oj, wylecz się dobrze do końca, bo musisz szybko wrócić do pełnej formy i tego Ci życzę :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń