środa, 6 stycznia 2010

Trzy małe filiżaneczki

Przed Świętami dużo robiłam na drutach, robiłam też szydełkowe ozdoby, więc po Świętach postanowiłam zająć się troszeczkę wyszywaniem, ale jak zwykle za dnia. Wieczorami nadal druty mają pierwszeństwo.

Efektem moich dni z igiełką są trzy drobiazgi, kwadraciki z których powstaną małe igielniki... albo coś innego.
Zastosowany motyw filiżanki, był efektem oglądania (przed Świętami) stron ze schematami porcelanek.

Kolorystyka i motywy na filiżankach powstały w wyniku zabawy z programem do tworzenia schematów haftu krzyżykowego.





Zastanawiam się tylko, czy z drugiej strony zastosować litery, jak przypadku upominków za udział w zabawie "Tęczowa Jesień", czy wyszyć coś innego.
Na to jednak mam trochę czasu, ponieważ jeszcze parę takich kwadracików zamierzam wyszyć, zanim zajmę się drugą stroną igiełkowej podusi.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    2010/01/06 15:30:56
    śliczne filiżanki:) Poczekaj aż wyszyjesz następne, może wtedy coś innego Ci w duszy zagra:)))
    -
    w.cwiklinska
    2010/01/06 16:18:31
    jesteś niezwykle pracowita i bardzo życzliwa-też czekam na schematy- masz opanowane tyle "technik robótkowych" jak Ty na to wszystko znajdujesz czas? Wszystkie twoje cudeńka są perfekcyjnie wykonane-pozdrawiam Wanda
    -
    aneladgam
    2010/01/06 20:15:47
    Wszystkie trzy filiżanki podobają mi się bardzo, ale już ta środkowa to szaleńczo!
    -
    splocik
    2010/01/07 15:03:22
    Myszeczkunia - dziękuję :) Tak właśnie chcę zrobić :)

    W.cwiklinska - dziękuję za miłe słowa :) Jakoś dzielę czas między różne robótki, ale i tak często mi go brakuje - nie da się zrobić wszystkiego, co chciałoby się - trudno :)))

    Aneladgam - miłe, że podobają się, ale to jeszcze nie koniec małych porcelanek :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2010/01/07 15:07:07
    Śliczne filiżaneczki , aż sobie wyobrażam jeszcze imbryczek na herbatkę i cukierniczkę do kompletu ;-) ( może też być dzbanuszek na mleczko :-p) Pozdrawiam serdecznie :-)
    -
    splocik
    2010/01/07 19:09:33
    Mięta - dziękuję :))) Wyobrażaj sobie, wyobrażaj, ale nie czytaj w mioch myślach i nie uprzedzaj tego, co planuję [hi hi]...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń