niedziela, 31 stycznia 2010

Zabawa z haftem - Zając w porcelanie

Nadszedł czas, by ogłosić wcześniej zapowiadaną zabawę - obiecałam zrobić to do końca stycznia :)

Będzie ona łatwiejsza od zabawy Tęczowa Jesień o tyle, że uczestnicy nie będą projektować obrazków, ale będzie podobny do drugiej części Tęczowej Jesieni.

Mianowicie, trzeba będzie wyszyć zaprojektowany przeze mnie obrazek, ustalając samodzielnie kolorystykę.
Nie będzie to takie dowolne dobieranie kolorów mulin, bo trzeba będzie starać się odgadnąć, jaką kolorystykę ja zaplanowałam.

Ja także będę wyszywać obrazek w czasie trwania zabaw, a po zakończeniu, wszystko będzie jasne.

Po kolorach mojej wyszywanki, będzie widać, kto trafił w główne kolory i pozostanie mi tylko przeanalizować, kto trafił dokładnie w odcienie barw.

Zatem:
Zabawa

Zając w porcelanie

właśnie rozpoczęła się!

Czekam na pierwsze zgłoszenia, a dla zachęty przedstawiam miniaturkę obrazka - celowo trochę rozmytą.
Mam nadzieję, że przyda się taki motyw do świątecznego wystroju domku.


Zasady udziału:

- w swoim blogu zamieścić informację o zabawie i podać link do mojej notki,
- pod tą notką zgłosić chęć udziału w zabawie podpisując się w komentarzu  wyłącznie nickiem,
- wysłać (adres w zakładkach) do mnie mail [tytuł - Zając w porcelanie], w którym proszę podać adres swojego blogu/strony i podpisać się imieniem oraz nickiem takim, jak w komentarzu zgłoszeniowym - te informacje zdecydują o wpisaniu na listę.
Wyjątkiem są osoby, które nie posiadają blogu/strony, zatem ich mail nie będzie zawierał adresu.

Zasady zabawy:

- zgłoszenia w komentarzach i potwierdzenia mailem przyjmowane są do dnia 14.02.2010. włącznie;
- 15.02.2010. wyślę schematy do wszystkich zapisanych uczestników;
- zadaniem uczestników jest wyszycie obrazka według otrzymanego schematu;
Utrudnieniem jest brak legendy kolorów, zatem każdy uczestnik sam dobierze kolory, starając się trafić w legendę ustaloną przeze mnie.
- po wyszyciu, należy do 25.03.2010. przysłać do mnie zdjęcie gotowego obrazka, pokazujące jego przeznaczenie oraz legendę zastosowanych przez siebie mulin. List zatytułować: zając i [tu podać swój nick], a list podpisać imieniem;
- podsumowanie zabawy - 28.03.2010.

Dane dotyczące obrazka:
- wielkość obrazka
- mieści się w prostokącie 60x70 krzyżyków;
- tło - stanowi kanwa;
- moja legenda przewiduje mulinę Ariadna, ale mam przygotowane zamienniki na DMC dla tych, którzy będą wyszywać DMC.

UWAGA!!!    
Zdjęć obrazków nie należy publikować do chwili podsumowania zabawy. 

Upominek otrzyma:

Osoba, która wyszyje obrazek kolorami najbardziej zbliżonymi do zapisanych w legendzie mojego projektu
.
*****
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne i zrozumiałe, a miniaturką obrazka skutecznie zachęciłam Was do udziału w zabawie.

Co będzie upominkiem?

Pewnie COŚ zrobione na drutach :)))

Życzę przyjemnej, twórczej zabawy!!!

3 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    oura512
    2010/01/31 10:54:56
    Zapowiada się ciekawie! Zgłaszam się :):) Pozdrawiam!
    -
    afi77
    2010/01/31 12:31:54
    z pewną taka nieśmiałością zgłaszam się i ja...
    -
    grazka-1
    2010/01/31 19:21:35
    Od dawna ostrzę igiełkę na Twój konkurs :-)) Mam pytanko - legenda i haft powinny uwzględniać tylko kolory DMC czy również Ariadny?
    -
    splocik
    2010/02/01 10:04:38
    Witam pierwsze uczestniczki :)))

    Grazka-1 - pozostało Ci jeszcze mailowe potwierdzanie zgłoszenia :)
    Miałam to na uwadze i zapomniałam, a to jest ważne - zaraz uzupełnię notkę o odpowiedź na Twoje pytanie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    anqu
    2010/02/01 11:58:02
    A więc zgłaszam się
    -
    malgorzata-p17
    2010/02/01 18:51:04
    zgłaszam się i ja:)
    -
    ona_i_ja
    2010/02/02 08:25:40
    Splociku oczywiście i ja się zgłaszam, przecież nie może mnie zabraknąć :))
    -
    splocik
    2010/02/02 10:08:20
    Witam kolejne uczestniczki konkursu :)

    Malgorzata-p17 - brakuje mi Twojego mailowego potwierdzenia.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      aneladgam
      2010/02/02 10:43:10
      Zazdroszczę bardzo. Ja niestety na razie jestem uziemiona, bo mam termin oddania pracy... Tak że trzymam kciuki za powodzenie konkursu!
      -
      blogagnieszki
      2010/02/02 16:29:56
      super pomysł ja też się chętnie zapisuję :)
      -
      Motylek73
      2010/02/02 18:23:54
      Zgłaszam się!

      I mam nadzieję, że dam radę czasowo...

      Pozdrawiam,
      Motylek
      -
      splocik
      2010/02/03 16:25:29
      Aneladgam - trudno, jeśli siła wyższa, to nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć powodzenia i terminowego oddania pracy oraz trzymać kciuki za to wszystko, co z tą pracą związane :)

      Cieszę się, że widzę kolejne uczestniczki konkursu - witam :)

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      splocik
      2010/02/04 20:10:21
      Motylku - pozostało Ci potwierdzenie zgłoszenia mailem.

      Malgorzata-p17 - nadal brak Twojego potwierdzenia mailem.

      Pozdrawiam ciepło
      -
      malgorzata-p17
      2010/02/07 11:29:03
      nie wiem co się dzieje bo 2 razy już wysyłałam meila z potwierdzeniem udziału:) to mój adres: malgorzata-p17@wp.pl - i potwierdzam udział:)
      -
      splocik
      2010/02/07 11:49:50
      Malgorzata-p17 - może zrobiłaś błąd w adresie - inne zgłoszenia do mnie dotarły.
      Spróbuj jeszcze raz - na pewno uda się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      mariolag
      2010/02/10 09:59:40
      Ja też się zgłaszam. Pozdrawiam Mariola
      -
      splocik
      2010/02/10 11:06:34
      Mariolu - witaj w gronie uczestniczek konkursu :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      madziorek-myslipisane
      2010/02/10 17:06:39
      i ja też , ja też ! spróbuję swoich sił ;-)
      -
      splocik
      2010/02/12 13:58:34
      Madziorek - witam i proszę, przeczytaj dokładnie zasady udziału w konkursie, które są istotne, by zapisać się na listę uczestniczek.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      aneladgam
      2010/02/12 20:44:38
      A niech mnie! Biorę udział!!! :)
      -
      splocik
      2010/02/13 14:32:08
      Aneladgam - cieszę się, że jednak zmieniłaś zdanie :) Dopisuję Cię na listę uczestniczek.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      aneladgam
      2010/02/13 17:25:44
      Nie no, biłam się z myślami bardzo długo, aż do wczoraj - kiedy to sobie uświadomiłam, że za chwilę na różnych blogach dziewczyny będą zajączka wyszywać, potem będzie cała galeria rozmaitych prac... A mnie w niej nie będzie... I nie wytrzymałam :) Nawet nie traktuję tego jak konkurs, ale jako świetną zabawę!
      -
      splocik
      2010/02/14 11:39:23
      Aneladgam - za jednym pociągnięciem będziesz miała zabawę i obrazek na Święta :)))
      Dobrze, że nie wytrzymałaś :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      agnisz-n
      2010/02/15 01:57:58
      wiem, że jest już po północy, ale dopiero znalazłam informację o tym konkursie
      miło by było wspólnie pohaftować
      -
      splocik
      2010/02/15 09:46:07
      Madziorek - ponieważ sprawy zostały wyjaśnione - z przyjemnością dopisałam Ciebie na listę uczestniczek konkursu :)

      Agnisz-n - myślę, że ten poślizg jest do przyjęcia :) Pozostaje Ci jeszcze umieszczenie u siebie linku do tej notki. Zajrzyj na pocztę.

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      malgorzata-p17
      2010/03/18 12:58:35
      Kochana! niestety muszę z przyczyn niezaleznych ode mnie zrezygnować z udziału w zabawie-gdyż, ponnieważ, bo - z uwagi na pracę na dwóch etatach nie jestem w stanie wykonać haftu na czas-niestety:( pozdrawiam
      -
      splocik
      2010/03/18 14:43:22
      Malgorzata-p17 - bardzo mi przykro, ale mam nadzieję, że jednak zdążysz i rezygnacja będzie cofnięta :) Trzymam kciuki :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń