poniedziałek, 6 lutego 2012

Delfinki - odsłona 17 przyspieszenie

Słoneczko sprawia, że więcej czasu mogę poświęcić delfinkom i są na to dowody :)))

Kilka dni temu skończyłam wyszywać kolejną część schematu.


Dziś jestem już trochę dalej - wyszywam przedostatnią (było 12 kartek) kartkę  z częścią schematu.
Za parę dni pozostanie ostatnia kartka z rożkiem schematu - to buduje i podkręca obroty.
Każdą wolną chwilę (za dnia) poświęcam teraz na wyszywanie delfinków, bo już tak bardzo chcę je uwolnić z tego zakręcenia na  tamborku.

Zaczynam myśleć o ramce wielkości 40 x 40 cm i zastanawiam się jaki kolor ramki będzie najlepszy do tego obrazka.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2012/02/06 18:11:37
    Ale kawał roboty ,cieszę się.Ramka,na pewno w jakimś kolorze ,który jest na obrazku,bezwzględnie trzeba to też skomponować z kolorem ściany.Pozdrawiam.
    -
    agatowe_pole
    2012/02/06 18:44:24
    Piękne te delfinki. Podziwiam za wytrwałość.
    -
    splocik
    2012/02/07 14:41:22
    Urszula97 - oj tak, kawał za mną i kawałeczek przede mną :))) Ramka raczej nie do ścian, bo jak najdzie mnie ochota zmienić kolor ściany...(?) Raczej musi być uniwersalna.

    Agatowe_pole - dziękuję :) Bałam się, czy wytrwam, ale ten obrazek zapadł mi głęboko w serce... :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2012/02/07 21:00:06
    Splociku czekam cierpliwie na final. natomiast w tej chwili zrobilo się taaaaaaaaak slonecznie, ze dech zapiera. Pozdrawiam i buziaki.
    -
    splocik
    2012/02/08 08:38:31
    Gaga1957 - a ja z niecierpliwością wyszywam, z turbo przyspieszeniem, bo widzę metę :))) Słoneczko właśnie zaświeciło w moje okno :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń