wtorek, 7 lutego 2012

Doping bardzo mroźny

Ostatnie mrozy (to dopiero doping!) i słoneczko sprawiły, że więcej czasu poświęcam delfinkom, a zdecydowanie mniej siedzę przy komputerze.
Jednak mrozy, które pojawiły się u mnie (-22 st. C) sprawiły, że postanowiłam poczarować i przywołać WIOSNĘ.

Mimo, że mam do wyszycia jeszcze kawałek obrazka z delfinkami, to musiałam, po prostu musiałam zacząć wyszywać coś wiosennego.

Od dawna podobały mi się 4 zestawy obrazków dotyczących czterech pór roku.
Postanowiłam wyszyć ten zestaw, który jest niezbyt duży.
Zaczęłam wyszywanie nie od zimowego obrazka, jak jest w zestawie, ale właśnie od wiosennego - to jest moje wołanie o Wiosnę :)

Oto pierwsze wyszyte krzyżyki dla WIOSNY :)




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2012/02/07 17:58:40
    Dziękuję za odwiedziny, życzę wiosny ale dla naszego zdrowia lepiej chyba ten mróz(może za ostry),dobrze że jest ciemno gdy idę do pracy,czapka tak naciągnięta na głowie,ze ledwo co widzę,buty bardzo ciepłe(chyba 4 lata nie noszone) i prastara kurtka co nie przepuści ni wiatru ni mrozu tylko sztywna się robi, im bliżej rzeki tym chłodniej ale co mi tam,oby mi ciepło było.Pozdrawiam wiosennie i ciepło.Chociaż... pelargonie kwitną,storczyki i fiołek afrykański.
    -
    andulencja
    2012/02/07 19:32:20
    No nie! Ja tu czekam na delfinki a ty zaczynasz coś nowego ;)
    Jak tak można zwodzić fanki delfinków! Splociku - popraw się :D
    Pozdrawiam
    Anja
    -
    gaga1957
    2012/02/07 21:03:25
    A ja myślalam Splociku, że to moje hafciki Cię zinspirowaly, a nie ten mróz za oknem. Ciekawa jestem cóż to będzie. Pozdrawiam i buziaki.
    -
    splocik
    2012/02/08 08:54:57
    Urszula97 - odwiedzam Cię często, ale nie zawsze komentuję, Ubieraj się ciepło na cebulkę, bo mróz jest zdrowy, byle nie zmarznąć samemu :)
    Domowe kwiatki już czują wiosnę - puszczają listki i zawiązują pączki.

    Andulencja - nie martw się, delfinki już cieszą się na uzyskanie wolności, one też widzą metę i dopingują mnie. A zaczęłam zaklinać Wiosnę, żeby szybko przyszła...

    Gaga1957 - Twoje hafciki są śliczne, ale one walentynkowo - wielkanocne raczej są, a ja szukam Wiosny. Wyszywanie wiosny odwraca moją uwagę od mrozów. Będzie coś niedużego i ładnego -tak mi się wydaje :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń