wtorek, 21 lutego 2012

Śnieżny anioł, a w sercu lato

Parę dni temu, gdy byłam w połowie wyszywania lata...


w nocy spadło trochę śniegu, co wcale mnie nie cieszyło, ale zwykle przyroda robi co chce :)))
Po przebudzeniu, gdy spojrzałam przez okno, zobaczyłam taki widok...



Szybko chwyciłam aparat, pstryknęłam fotkę... i dobrze, bo za chwilę anioł rozpłynął się z powodu ciepła i padających kropelek deszczu...

Tego dnia prawie skończyłam wyszywać widoczek lata w serduszku.
Na następny dzień pozostały tylko kontury.
Na schemacie go nie było, ale skoro lato, to przecież powinno być słoneczko, więc dodałam je wyglądające zza chmurki.


 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    sarLena
    2012/02/22 12:55:21
    To pewnie aniołek stróż, który pilnuje toku haftowania serduszek.
    -
    splocik
    2012/02/22 19:57:48
    SarLena - pewnie aniołek stróż, ale skąd się tam wziął (?) - nie mam pojęcia :)
    Pozdrawiam ciepło
    -
    Gość
    2012/02/22 21:13:11
    Oj Splociku, czy nigdy nie robiłaś orła na śniegu? Widocznie jakis młodzieniec zachwycony świeżym sniegiem zrobił sobie- kładąc sie na sniegu i wymachując rekamiu i nogami takiego orła. Ale można go też interpretowac jako aniołka.
    -
    splocik
    2012/02/23 14:27:28
    Miły Gościu - kiedy to było - skleroza, czy co??? :))) Ja nie wiem, czy to młodzieniec był, a może ona była??? :))))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Anioły Anielki
    2012/02/23 19:04:58
    Bardzo proszę, wiele osób sprzedaje właśnie takie kurki ja u Ciebie, na blogach też, nie podając źródła "kokoszek" a mi udało jakimś cudem znaleźć Twój blog, w którym są dokładnie takie kurki... dziękuję serdecznie!pa
    -
    splocik
    2012/02/23 20:04:13
    Anioły Anielki - właśnie z tego powodu (korzystanie z opisów bez podania źródła inspiracji dla celów sprzedawania) ograniczyłam opisywanie wykonywania czegoś - ja nie zarabiam na tym. Robię jak większość, pokazuję to, co jest w trakcie pracy bądź zostało skończone.
    Gdy spotykam (czasami przypadkiem) u kogoś w blogu linki do moich opisów, jest mi bardzo miło, że ktoś szanuje moją pracę nad przygotowaniem tych opisów.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    gaga1957
    2012/02/23 20:22:48
    Aniol pewnie zrobilo jakieś dziecko, ale Twoje zdjecie jest super.
    czemu nie jestem zdziwiona, ze na obrazku slonko?
    To Twoja domena coś zmienić, ulepszyć. Efekt słodki. Buziaki
    -
    splocik
    2012/02/23 21:17:23
    Gaga1957 - śnieg spadł w nocy, fotkę zrobiłam skoro świt, dzieci wtedy jeszcze śpią, więc na pewno nie dziecko :)
    Jak TY mnie znasz :))))
    Dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mięta
    2012/02/26 00:00:24
    Nie ma większego znaczenia, kto wykonał anioła na śniegu, ważne że się udał znakomicie.
    A nasza Splocik zrobiła śliczną fotkę :-) Przypomniały mi się lata gdy i ja robiłam tak..ale mi nigdy nie wyszedł taki idealny...
    Letni obrazek ze słonkiem śliczny :)
    -
    splocik
    2012/02/26 16:54:17
    Mięta - no właśnie anioł wyszedł idealnie i nawet śladów przy nim nie było :)
    Dziękuję za pochwałę obrazka :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    beta-30
    2012/02/29 01:15:08
    Splociku przepraszam ,że tutaj zawracam Ci głowę ,ale chodzi mi o fantastycznie opisany przez Ciebie wzorek płatki róż ,nawet taki laik jak ja to pojęłam i wszystko jest ok do momentu dobierania oczek najpierw po 2 a potem po 4 wtedy już się pączki nie mijają jak to rozpracować proszę pomocy, pozdrawiam .Beata
    -
    splocik
    2012/02/29 14:46:28
    Beatko - napisz proszę maila i podaj więcej szczegółów :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń