wtorek, 14 lutego 2012

Serduszko wiosenne

Właśnie skończyłam wyszywać wiosenne serduszko.
Może uda się przywołać Wiosnę - temperatury już bliskie zeru ( u mnie dziś - 1), a słoneczko częściej świeci i nawet grzeje :)))
Obrazek nieduży - mieści się w prostokącie 50 x 60 krzyżyków.
Wyszywa się bardzo przyjemnie i szybko, bo jest prosty w formie :)

Na zmianę z delfinkami zajęło mi to tydzień, zatem bez delfinków wyszywanie kolejnych pór roku będzie trwało krócej, ale mnie się nie spieszy :)))


Nie mogę jeszcze oprawić, bo na tamborku mam założony kawałek kanwy na dwa obrazki.
A tak w ogóle zastanawiam się, czy oprawić je osobno, czy wszystkie w jednej ramce.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    motylek73
    2012/02/14 18:25:21
    Obrazek jest przeuroczy. Myślę, że wszystkie pory roku razem wyglądałyby świetnie właśnie jako całość, razem, w jednej ramce.

    Motylek
    -
    hrabina.ee
    2012/02/14 18:45:37
    Serducho jest piękne! Chyba wszystkie razem wyglądałyby ładnie, skoro są małe.

    Dodam jeszcze, że serduszka uplecione przez Twojego Męża, a ozdobione przez Ciebie są śliczne!

    Anka
    -
    splocik
    2012/02/15 07:22:15
    Motylku - dziękuję :)

    Hrabina - dziękuję :) Mąż sam też ozdabiał, ja tylko zawiesiłam :)

    Myślę o wspólnej ramce, choć w osobnych ramkach, zawieszone w grupie też mogą fajnie wyglądać :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2012/02/15 17:29:34
    Bardzo miłe,dałabym oddzielne ramki i powiesiła jedno pod drugim.
    -
    gaga1957
    2012/02/16 11:29:27
    Ale niespodzianka. Śliczne to serduszko wiosenne. Juz nie mogę doczekać sie nastepnych. Superrr. Buziaki.
    -
    splocik
    2012/02/16 20:41:57
    Urszula97 - dziękuję :) Ten pomysł też jest brany pod uwagę :)

    Gaga1957 - dziękuję :) Następne pójdą szybciej, gdy delfinki skończę :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń