niedziela, 28 marca 2010

Słowo się rzekło... zajączki dotarły do mety

Zanim podsumuję zabawę "Zając w porcelanie", słów kilka...

To będzie dłuuuga notka :)))

Gdy ogłaszałam zabawę, nie myślałam, że zbierze się grupka licząca więcej niż 5-6 osób.
Zgłosiło się osób 12, ale życie przynosi wiele niespodzianek i dwie osoby zrezygnowały z ważnych powodów (przykro mi), od trzeciej nie otrzymałam informacji do dziś (też mi przykro).

Zabawa była łatwiejsza niż poprzednia (Tęczowa jesień), ale i tak okazała się dużym wyzwaniem.
Wierzę, że dała uczestniczkom wspaniałą zabawę i sporo radości, nie mówiąc już o świątecznym akcencie do przystrojenia domku.
 Bardzo serdecznie dziękuję
wszystkim Uczestniczkom
za udział w zabawie.
 

Wszystkie prace bardzo mi się podobają i gdybym miała oceniać za efekty kolorystyczne - miałabym nie lada problem.
Jednak moim kryterium była trafność doboru kolorów (numerów) muliny w stosunku do mojego projektu.

Zacznę od przedstawienia zajączków, a później ujawnię wyniki wyboru.

Przedstawiam mojego zajączka w filiżance.


Zajączki w gromadce.

Zajączki indywidualnie - w kolejności alfabetycznej.

Agni Sz-n
 

AgnieszkaMD 

Aneladgam 

Grazka-1
 

Madziorek 

MariolaG 

Motylek73 

Ona_i_ja
 

Oura512 

Jak widać niektóre osoby wyszyły zająca w moich kolorach, inne mają zbliżony kolor porcelanki, ale najważniejsze w tej zabawie było trafić w odpowiedni odcień (numer) muliny.

Zdjęcia były robione przy różnym świetle i nie zawsze oddają faktyczne barwy, ale numer muliny podany w legendzie jest tu najważniejszy.
Dla zobrazowania trafności doboru odpowiednich nici wykonałam tabelę, w której zaznaczyłam trafienia.
Kolorem żółtym określiłam dokładne trafienie w odcień i jego miejsce zastosowania.
Kolor błękitny oznacza, że kolor został trafiony, ale jego miejsce zastosowania jest inne niż w moim projekcie.

Każda z uczestniczek może sprawdzić, który kolor trafiła w miejscu danego symbolu.
Z tabeli wynika, że wszystkie uczestniczki trafiły w jeden kolor, a trzy odcienie nie zostały trafione nawet jeden raz.

W końcu z tabeli wynika, że najwięcej, bo 6 trafień dokonała...
Grazka-1
[teraz fanfary!!!]
Gratuluję, gratuluję, gratuluję!!!

Sześć kolorów trafiła także Motylek73, ale zastosowała tylko dwa dokładnie tam, gdzie miały być, a cztery użyła w innych miejscach.

Grazka-1 - upominek wyślę po Świętach, bo teraz jest za duży "tłok przesyłek" na poczcie.
Jeszcze raz dziękuję Wam za wspólną zabawę
- wykonałyście wspaniałe obrazeczki.
Wszystkie zajączki są śliczniutkie!

Ja już wiem, jak zostały wykorzystane niektóre wyszywanki, ale o tym napiszą ich wykonawczynie, zaś o swoim zajączku napiszę w kolejnej notce.

Zapomniałabym o uwadze.
Schemat powstał wyłącznie na potrzebę zabawy, dlatego proszę nie przekazywać go dalej bez mojej zgody.


2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/03/28 21:41:21
    Dziękuję za jak zwykle trudną i jak zwykle udaną zabawę :D
    Gratuluję Grażko!!!!!!!
    -
    grazka-1
    2010/03/28 22:00:29
    OOOOOOOOOOOOOOOO!!!
    Normalnie nie wierzę :-)))))))))))))
    HURA!!!
    Dziękuję Splociku za zabawę. Gratuluję innym uczestniczkom przepięknych zajączków.
    -
    agnisz-n
    2010/03/28 22:02:11
    Dziękuję za wspaniałą zabawę. Dzięki niej mam fajną ozdobę świąteczną!
    a ile przy tym było frajdy. Bardzo miło spędziłam z Wami czas. Dziękuję.
    Grażko GRATULUJĘ wygranej!!!
    -
    Gość
    2010/03/28 22:21:37
    Dziękuję za super zabawę. Mariola
    -
    zula-z
    2010/03/28 23:22:28
    Jeden wzór, a jednak tyle różnych obrazków. Wszystkie śliczne!
    -
    oura512
    2010/03/29 00:18:39
    Zabawa przednia! Oby więcej takich :)) Pozdrawiam!
    Gratukuję Grazce - telepatce :D:D
    -
    alexls
    2010/03/29 05:06:09
    Gratulacje dla Grazki! Piekna galeria zajaczkow - we wszystkich zestawieniach sa urocze!
    -
    ona_i_ja
    2010/03/29 07:10:01
    Gratuluję zwyciężczyni :))

    A zajączki wszystkie cudne :))
    -
    blankac
    2010/03/29 09:30:23
    wszystkie wyszły uroczo - razem stanowią ciekawą całość !!!
    -
    aneladgam
    2010/03/29 09:30:49
    Splociku, a gdyby mnie kiedyś naszło wyszycie drugiego, czy można Cię prosić o przysłanie prawdziwej legendy kolorów? :)
    -
    splocik
    2010/03/29 14:44:28
    Dziękuję za wszystkie komentarze - w imieniu swoim i adresatek.
    Cieszę się, że zabawa podobała się Wam i (Oura512) pomyślę o następnej :))
    W zasadzie już mam pomysł :)))))))
    Aneladgam - hmmm :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      madziorek-myslipisane
      2010/03/29 15:55:14
      hura !! cztery trafiłam !! gratulacje dla Grazki ;-))))
      -
      splocik
      2010/03/29 17:23:44
      Madziorek - do pewnego momentu prowadziłaś :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      Motylek73
      2010/03/29 17:31:54
      Gratulacje dla Grazki, podziękowania dla Splocika!
      Wszystkie zające urocze.
      Zabawa fantastyczna, cieszę się, że myślisz Splociku o kolejnej.

      Motylek
      -
      splocik
      2010/03/29 19:44:42
      Motylku - ja też uważam, że każdy obrazek jest jedyny i niepowtarzalny.
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      w.cwiklinska
      2010/03/29 21:58:31
      nie brałam czynnie udziału ale z zainteresowaniem obejrzalam wszystkie zajączki jak dla mnie wszystkie są milutkie i śliczne- wykonawczynie mogą być z siebie zadowolone - również z okazji z nadchodzących Świąt wszystkim Paniom życzę radosnych i udanych Świąt- Wanda
      -
      blogagnieszki
      2010/03/30 16:17:05
      hihi tak też myślałam, że za dużo trafień, to ja nie będę miała :). Dobrze, że chociaż czarnego koloru użyłam, bo tak by było 0 hihi.
      Wszystkie zajączki są cudne i dziękuję Ci za wspaniałą zabawę :).
      -
      splocik
      2010/03/31 07:30:25
      W.cwiklinska - dziękuję za miłe słowa i życzenia :)

      Blogagnieszki - cieszę się, że zabawa udała się, a Wy macie świąteczny obrazek :)

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      pkela_1
      2010/04/01 22:57:14
      Splociku - pozwolę sobie przenieść tutaj jeszcze troszkę z dyskusji od Madzi o blogowych zabawach.
      Dlatego tu piszę, bo to, co chcę dodać dotyczy Twoich zabaw.
      Czytałam zaproszenia i byłam bardzo zainteresowana, ale nie mogłam w nich wziąć udziału z przyczyn ode mnie niezależnych (takie życiowe przeszkody).
      Mam nadzieję, że będzie kolejna (i to niedługo), że będę mogła w niej wziąć udział.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę radosnych Świąt.
      Ela
      -
      splocik
      2010/04/02 09:03:06
      Pkela-1 - miło mi Ciebie gościć :) Pomysł na zabawę mam, ale musi on (jak zwykle) nabrać rumieńców i wtedy, będę zapraszać. Mam nadzieję, że tym razem nic Ci nie przeszkodzi :)
      Pogodnych Świąt, w zdrowiu i otoczeniu bliskich.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń