czwartek, 18 marca 2010

Został jeszcze tydzień i...



Tak, pozostał jeszcze tydzień i zabawa "Zając w porcelanie" zostanie zakończona.
Później już tylko podsumowanie i wysłanie upominku:)

Fotki jednej uczestniczki już do mnie dotarły - tuż po półmetku.
Wiem, że dwie inne są skończone - czekam na zdjęcia.
Jedna z uczestniczek zrezygnowała - przeczytałam w komentarzu.
Trochę przykro, ale mam cichą nadzieję, że jednak uda się Jej skończyć pracę w ciągu tego tygodnia i rezygnacja będzie nieaktualna.

Mój zając jest skończony i czeka na odpowiednią oprawę - znaczy pomysł jeszcze nie dojrzał :)
*****
Przypominam - jeśli prace są już gotowe, to proszę, nie czekajcie do ostatniej chwili, tylko już przysyłajcie do mnie fotki w oryginalnej postaci (nie pomniejszonej).

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/03/18 16:15:56
    Ja się zawzięłam, że skończę :) najwyżej "obrobienie" końcowego przedmiotu zostawię na później :)
    -
    madziorek-myslipisane
    2010/03/18 20:44:21
    ja też dzielnie brnę do przodu...... ;-)
    -
    splocik
    2010/03/21 15:32:48
    Aneladgam - u Ciebie sporo się dzieje, ale jak mówisz, że zawzięłaś się, to pewnie i "obróbkę" zdążysz zrobić :)

    Madziorek - wyszywasz chyba kosztem elfika, na którego widok czekam, ale pewnie już finiszujesz i znów elfika przybędzie :)

    Ja z niecierpliwością oczekuję na fotki, ale będzie... kolorowo!!!

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń