środa, 31 marca 2010

Trzy świąteczne obrazki

W zeszłym roku miałam spory problem z używaniem prawej ręki, więc wyszywałam lewą.
Pamiątką tej sytuacji jest próbnik/sampler z kurczaczkami.
Nie zdążyłam go wyszyć na Święta, a tym bardziej wykończyć.
W tym roku znalazłam dla niego miejsce na ścianie. Obrazek jest w anty-ramie.


Może kiedyś zamieni on anty-ramę na miejsce np. w makatce, kto wie...?

Tegoroczny obrazek też nie jest oprawiony tradycyjnie - w ramkę, ale w twardy kartonik.
Oprawa ma kształt jaja, a w środku jest nieregularne wycięcie imitujące wypadnięty fragment skorupki.

Ten obrazek też kiedyś zmieni swoją oprawę.

Razem z zajączkiem z zabawy "Zając w porcelanie", mam trzy nowe obrazki na tegoroczne Święta.

Obok zajączka w porcelanie przycupnął pomponikowy kurczaczek.


Teraz trzy obrazki są w jednym miejscu - w tej notce.

Innych ozdób (szydełkowych zwłaszcza) w tym roku nie robiłam, więc wykorzystam te, które zostały mi z poprzednich lat.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zula-z
    2010/03/31 16:43:57
    Śliczne obrazki, ślicznie oprawione! Dziękuję za schemat :)
    Pozdrawiam
    -
    auntivory
    2010/03/31 16:56:17
    Slicznosci! Wesolych Swiat!
    -
    makneta
    2010/03/31 17:06:11
    Bardzo ładne prace, podziwiam Twoje zacięcie do krzyżyków. Szczególnie ten kurczakowy samplerek mi się podoba.
    Bardzo dziękuję za karteczkę. I życzę wesołych Świąt.
    Pozdrawiam
    Makneta
    -
    blankac
    2010/03/31 17:12:07
    wszystkie śliczniutkie......ciekawa jestem czy kiedyś wrócę do haftowania - kiedyś to uwielbiałam :-))
    -
    nitkowa_czarownica
    2010/03/31 21:51:52
    Piękne obrazeczki :)
    Ja niestety nie mam cierpliwości do haftowania dlatego szczerze podziwiam :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    -
    splocik
    2010/04/01 08:39:54
    Zula-z - dziękuję:)

    Auntivory - dziękuję :) Wzajemnie - wesołych Świąt!

    Makneta - dziękuję :) Tobie również życzę wesołych Świąt.

    Blankac - dziękuję :) Ja też wieki nie wyszywałam i wróciłam :)) Wrócisz... :)))

    Nitkowa_czarownica - dziękuję :) Za to masz cierpliwość do innych robótek :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    blogagnieszki
    2010/04/02 15:00:42
    wszystkie prace są cudne :)
    -
    splocik
    2010/04/02 16:32:51
    Blogagnieszki - dziękuję :))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nerula
    2010/04/06 23:23:04
    Piękne dekoracje. Wszystkie obrazki są śliczne.
    -
    dehajola
    2010/04/08 11:28:52
    śliczne obrazeczki .podziwiam cierpliwość, ja zdobywam się najwyżej na małe elemenciki xxx.
    -
    splocik
    2010/04/08 14:21:40
    Nerula - dziękuję :)

    Dehajola - dziękuję :) Ja też wolę małe elemenciki, ale potraktowałam obrazki tak, jakby to były właśnie takie małe kawałki :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń