wtorek, 23 marca 2010

To już ostatnia kreska

Właśnie "postawiłam" ostatnią kreskę na hafciku.
Wyszywałam na kanwie 15 - obrazek wyszedł mały i delikatny.
Wielkość obszaru zajmowanego przez haft, to prostokąt 10 x 16 cm.

Obrazek spodobał mi się już bardzo dawno temu i bardzo chciałam go mieć, ale nie miałam schematu.
Jaka była moja radość, gdy kiedyś buszując w sieci natknęłam się na schemat.
Oczywiście mogłam poprosić gdzieś na forum o schemat, ale jednak największą frajdę sprawia poszukiwanie i znalezienie, tego czegoś.

Jak to często bywa, były inne rzeczy do zrobienia i wykonanie obrazka przekładałam aż do tego roku.

Teraz mam gotowy hafcik i nie mogę oczu oderwać - jest śliczny.
Jego autorka tworzy piękne obrazki.
Moją uwagę zwróciły śliczne, łagodne i uśmiechnięte "buzie" zwierzaczków.

Ten obrazek jest drugim wyszytym według schematu Ellen Maurer-Stroh.

Do całkowitego zakończenia pozostało mi wyprać i oprawić wyszywankę.
Udało mi się wykorzystać skrawek kanwy.
Trochę mało mam "marginesu", ale chyba uda mi się oprawić tak, by praca nie poszła na marne.

*****
Parę dni temu dotarła do mnie przesyłka od Vivictorii -  gazetki - zdjęcie pochodzi z Jej blogu.

Vivi - ślicznie dziękuję.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/03/23 10:35:19
    Na pewno Ci się uda, nie takie "przypadki" ludzie pokonują :)
    A to obrazek na ścianę ma być?
    -
    zula-z
    2010/03/23 10:51:25
    Ślicznie wyszło, a przy oprawieniu na pewno coś wymyślisz :)
    -
    blankac
    2010/03/23 11:18:05
    rewelacja - po prostu cacuszko :-))
    -
    aggaw
    2010/03/23 11:55:27
    Rzeczywiście jest uroczy :-)
    -
    splocik
    2010/03/23 13:34:57
    Aneladgam - dziękuję, że we mnie wierzysz :) Może masz inny pomysł? Ale to poproszę na maila :)

    Blankac - dziękuję :) Prawda, że trudno oderwać oczy? :)

    Aggaw - dziękuję :) Przymierzałam się do tego obrazka w zeszłym roku, ale jak w poprzednich latach, były inne sprawy i musiał poczekać. W tym roku nie odpuściłam.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nitkowa_czarownica
    2010/03/23 15:26:19
    Cudny hafcik, na pewno dasz radę oprawić :)
    Pozdrawiam :)
    -
    Motylek73
    2010/03/23 16:47:30
    Obrazek jest pełen uroku! Nie dziwię się, że trudno Ci od niego oczy oderwać.

    Pomyślałam sobie, że jak będziesz miała problem z dopasowaniem ramki to możesz doszyć passe partout z innego materiału - myślę, że ciekawie by to wyglądało.

    Pozdrawiam wiosnnie,

    Motylek
    -
    urszula97
    2010/03/23 18:12:55
    Jest taki słodki,kochany.
    -
    iza_p_wroclaw
    2010/03/23 19:13:23
    Wyszedł bardzo ładnie, też się do niego przymierzam, ale na te święta już chyba nie zdążę. Na stronie www.cross-stitch-board.com/forum/cmps_index.php jest mnóstwo darmowych wzorów do ściągnięcia, trzeba się tylko zarejestrować.
    -
    bean-b
    2010/03/23 22:36:21
    fantastyczny obrazek :))
    -
    splocik
    2010/03/24 08:09:04
    Nitkowa_czarownica - dziękuję :)

    Motylku - dziękuję :) Biorę pod uwagę taką ewentualność.

    Iza - dziękuję za miłe słowa i link. W obrazku jest sporo pojedynczych krzyżyków różnymi kolorami i to zajmuje trochę czasu, ale warto go poświęcić:)

    Bean-b - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń