piątek, 5 marca 2010

Zabrałam się też za matematykę

Jakby mało było wszystkich "w toku" robótek, dorzuciłam sobie jeszcze jedno zadanie - matematyczne.

Dla małej odmiany od krzyżykowego wyszywania na kanwie, zabrałam się za wyszywanie na papierze.

Już raz to robiłam i wówczas były to kartki świąteczne.
Były to proste projekty i moje pierwsze tego typu kartki.

Tym razem skorzystałam z istniejących projektów, bo jakoś brakuje mi czasu i weny, by wymyślać coś nowego - tyle gotowców krąży w sieci.

Dziś przedstawiam kartki okolicznościowe, ale na tym "produkcja" nie kończy się - będą następne.




Dwie z powyższych wyfrunęły, trzecia poczeka na towarzystwo następnych karteczek, ale te nowe będą bez napisu, który umieszczę w odpowiednim czasie, na odpowiednią okoliczność.

Jedną kartkę gdzieś po drodze najwyraźniej "wcięło", bo nie mam informacji zwrotnej, że dotarła.

Teraz zabieram się za "produkcję" kartek świątecznych :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/03/05 15:38:13
    Cudne. Na samą myśl o dłubaniu tych dziurek odechciewa mi się, więc raczej nie spróbuję.
    -
    oura512
    2010/03/05 15:42:02
    Kartka z motylkiem jest przepiękna :)
    -
    zula-z
    2010/03/05 16:20:19
    Śliczne :)
    -
    splocik
    2010/03/08 16:11:38
    Aneladgam - dziękuję :) Dziurkowanie jest trochę nudne, ale za to wyszywanie - sama przyjemność :)))

    Oura512 - dziękuję :)

    Zula-z - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    vivictoria
    2010/03/10 19:37:25
    Niezwykłe!! Podziwiam, bo katrki to moja pieta... nigdy nie umiałam się na nich zmieścić z projektem :)
    -
    dehajola
    2010/03/11 10:14:44
    śliczne są te wyszywanki :)
    -
    splocik
    2010/03/11 14:39:38
    Vivi - dziękuję :) Te projekty haftu - to gotowce, ale jak mnie znasz, to zawsze coś dodam, coś ujmę, żeby trochę zmienić - choć nie jest to regułą :)))
    A projekt trzeba miniaturyzować, wtedy zmieści się i jeszcze miejsca zostanie :)))

    Dehajola - dziękuję :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń